Шановні ліцеїсти 10 класу!
На період дистанційного навчання, яке триватиме з 12 по 19 грудня 2020 р. пропоную наступну структуру опрацювання тем та виконання завдань:
1.теми подані на тиждень (з числа тих предметів, які я у вас викладаю),
2.опрацювати їх у будь-який зручний для вас час протягом одного тижня,
3.відповіді надіслати до 19 грудня 2020 р.,
4.результати виконання завдань фіксуватимуться в окремому журналі, а потім будуть перенесені до класного журналу,
5.завдання висилати за посиланням на електронну пошту: getman2010@i.ua, на Viber, Telegram (0935611288).
6.уроки в Zoom за часом, вказаним у відповідному предметі.
Сподіваюсь на свідоме ставлення до виконання завдань. Бажаю успіхів у здобутті знань! З повагою Гетьман Людмила Іванівна.
10 клас
Економіка
Тема: Конкуренція виробників.
1.Сутність ринкового саморегулювання: переваги та обмеження.
2.Відмінність недосконалої конкуренції від інших форм ринків.
3.Розв'язування задач. (дві години на тиждень) .
Опрацювати: §§ 31-32 підручник " Економіка", стор. 119-123.
Виконати всі завдання письмово:
1.Таблиця "Види конкуренції" стор. 122, письмово.
2.Тестові завдання, стор. 124, письмово.
Розв’язати завдання по збірнику задач з економіки
Г.О.Горленка № №342, 343.
Урок в Zoom за часом: 12.30-13.15, четвер, 17 грудня 2020 р.
Історія України
Тема: Директорія УНР: у вогні війни та політичного протиборства. Події 1919 року: встановлення УСРР та окупація України білогвардійцями (одна година на тиждень)
Опрацювати: стор. 94-101 §14 підручник "Історія України",
скласти хронологію основних подій.
Виконати завдання 1 - 4 (стор. 100-101 підручника) письмово.
Урок в Zoom за часом: 12.30 -13.15, середа, 16 грудня 2020 р.,
Всесвітня історія
Тема: Радянський Союз (одна година на тиждень)
1.Політика більшовиків після захоплення влади.
2.Утворенння СРСР.
3.Особливості сталінського тоталітарного режиму.
Опрацювати § 11, підручник "Всесвітня історія", стор.114- 123;
схема, стор.118 , письмово. Дати відповідь на питання 6 стор. 123 підручника (письмово).
Урок в Zoom за часом: 12.20-13.05 у понеділок, 14 грудня 2020 р..
Громадянська освіта
Тема: Громадянське суспільство. Громада.
Практичне заняття "Учнівський моніторинг демократії"(дві години на тиждень).
Опрацювати: Тема 5 (стор.80-89).
1.Поняття місцевого та територіального громадського самоврядування.
2.Людина та громада.
3.Види та рівні місцевих ініціатив.
4.Волонтерська діяльність.
5.Школа-простір демократії.
Завдання: 8 - 10, стор. 89 письмово.
Практичне заняття: стор.94, письмово.
Немає коментарів:
Дописати коментар