Шановні ліцеїсти 8 класу!
Дистанційне навчання продовжується до 26 грудня 2020 р. .
Пропоную наступну структуру опрацювання тем та виконання завдань:
1.теми подані на тиждень (з числа тих предметів, які я у вас викладаю),
2.опрацювати їх у будь-який зручний для вас час протягом одного тижня,
3. відповіді надіслати до 26 грудня 2020 р.,
4.результати виконання завдань фіксуватимуться в окремому журналі, а потім будуть перенесені до класного журналу,
5.завдання висилати за посиланням на електронну пошту: getman2010@i.ua, на Viber, Telegram (0935611288).
6.уроки в Zoom за часом, вказаним у відповідному предметі.
Сподіваюсь на свідоме ставлення до виконання завдань. Бажаю успіхів у здобутті знань! З повагою Гетьман Людмила Іванівна.
8 клас
Економіка
Тема: Основні принципи економічного мислення. Застосування індексного методу (одна година на тиждень).
Опрацювати: повторити § 1-3 підручник "Моя економіка".
Підготуватись до контролю знань.
Розв’язати завдання по збірнику задач з економіки Г.О.Горленка №57 - 71.
Урок в Zoom за часом: 13.15-14.00 у понеділок, 21 грудня 2020 р..
Завдання для контролю знань:
1. До реконструкції завод з виробництва товару А випускав 300 виробів на місяць. Після реконструкції продуктивність праці збільшилася на 20%. Чисельність працівників не змінилася. На скільки одиниць змінився випуск продукції?
а) збільшився на 50; б) збільшився на 60; в) зменшився на 50; г) зменшився на 60.
2. При побудові КВМ припускається, що повністю будуть використані наступні види ресурсів:
а) трудові ресурси і капітал;
б) капітал і природні ресурси;
в) трудові ресурси, природні ресурси і капітал;
г) трудові ресурси.
3. Рух вздовж кривої виробничих можливостей означає, що змінюються:
а) прибутки виробників;
б) потреби споживачів;
в) ціни товарів, що виробляються;
г) альтернативні витрати виробництва;
4. Споживач готовий купити третій кілограм яблук за умови, що продавець знизить ціну. Це приклад дії:
а) закону пропонування;
б) ефекту доходу;
в) ефекту заміни;
г) закону спадної граничної корисності.
5.Знайдіть граничну корисність третього тістечка, що ви з'їли:
Кількість тістечок |
Загальна корисність |
1 |
6 |
2 |
14 |
3 |
19 |
4 |
22 |
5 |
24 |
A. 19;
B. 5;
C. 3;
D. 13
6. Закон зростання альтернативних витрат діє, якщо крива виробничих можливостей має такий вигляд:
|
|
|
7. Із зростанням доходів бюджетна лінія приймає вигляд:
|
|
|
|
8. Використовуючи найкращим чином два своїх поля, фермер має таку криву виробничих можливостей:
Яке із тверджень є невірним:
A. Альтернативна вартість виробництва 600т жита дорівнює виробництву 500 т картоплі.
B. Альтернативна вартість виробництва 600т жита дорівнює виробництву 600 т картоплі.
C. Альтернативна вартість виробництва 600т картоплі дорівнює виробництву 200 т жита.
D. При виробництві картоплі обсягом 250т альтернативна вартість 1 т жита дорівнює 3 т картоплі.
Надіслати до 16.00, 21.12.2020 р.
Історія України
Тема: Урок коригування та контролю знань з теми. Україна в період руїни(1657-1687 рр.) Правобережна та Лівобережна Гетьманщина в 60-70-х рр. 17 ст. (дві години на тиждень).
1.Гетьман П. Дорошенко. Возз’єднання України.
2.Боротьба за Правобережжя.
3.Чигиринські походи, їх наслідки.
Опрацювати: § 23, стор. 172 (висновки вивчити) підручник "Історія України",
карту стор. 167 намалювати,
завдання 8-12, стор. 173 виконати письмово.
Подивитись навчальний фільм "Руїна. Україна в період руїни 1657-1687 рр." You Tube, 29хв.32сек.
Урок в Zoom за часом: 13.15- 14.00, середа, 23 грудня 2020 р.
Всесвітня історія
Тема: Англія: від абсолютизму до революції(одна година на тиждень).
1. Королівська реформація. Зміцнення королівської влади.
2. Підкорення Ірландії та боротьба з Іспанією.
3. Англійська революція, її наслідки.
Опрацювати § 13-14 прочитати, підручник "Всесвітня історія"
дати відповідь на питання 1-6, стор. 104 підручника(письмово).
Подивитись навчальний фільм "Англійська революція 17 ст."You Tube, 12 хв.35 сек. і визначити роль Олівера Кромвеля в революційних подіях.
Урок в Zoom за часом: 14.15- 15.00, середа, 23 грудня 2020 р.
Немає коментарів:
Дописати коментар