неділя, 20 грудня 2020 р.

Для 8 класу на період дистанційного навчання з 21 по 26 грудня 2020 р., завдання

 

Шановні ліцеїсти 8 класу!

       Дистанційне навчання продовжується до 26 грудня 2020 р. .

Пропоную наступну структуру опрацювання тем та виконання завдань:

1.теми подані на тиждень (з числа тих предметів, які я у вас викладаю),

2.опрацювати їх у будь-який зручний для вас час протягом одного тижня,

3. відповіді надіслати до  26 грудня 2020 р.,

4.результати виконання завдань фіксуватимуться в окремому журналі, а потім будуть перенесені до класного журналу,

5.завдання висилати за посиланням на електронну пошту: getman2010@i.ua, на Viber,  Telegram (0935611288).

6.уроки в Zoom за часом, вказаним у відповідному предметі.

Сподіваюсь на свідоме ставлення до виконання завдань. Бажаю успіхів у здобутті знань!  З повагою Гетьман Людмила Іванівна.

8 клас

Економіка

Тема: Основні принципи економічного мислення. Застосування індексного методу (одна година на тиждень).

Опрацювати: повторити § 1-3 підручник "Моя економіка".

Підготуватись до контролю знань.

Розв’язати  завдання по збірнику задач з економіки Г.О.Горленка №57 - 71.

Урок в Zoom за часом: 13.15-14.00 у понеділок, 21 грудня 2020 р..

Завдання для контролю знань: 


1. До реконструкції завод з виробництва товару А випускав 300 виробів на місяць. Після реконструкції продуктивність праці збільшилася на 20%. Чисельність працівників не змінилася. На скільки одиниць змінився випуск продукції?

а) збільшився на 50;              б) збільшився на 60;                                                  в) зменшився на 50;                  г) зменшився на 60.

2. При побудові КВМ припускається, що повністю будуть використані наступні види ресурсів:

а) трудові ресурси і капітал;

б) капітал і природні ресурси;

в) трудові ресурси, природні ресурси і капітал;

г) трудові ресурси.

 

3. Рух вздовж кривої виробничих можливостей означає, що змінюються:

а) прибутки виробників;

б) потреби споживачів;

в) ціни товарів, що виробляються;

г) альтернативні витрати виробництва;

 

4. Споживач готовий купити третій кілограм яблук за умови, що продавець знизить ціну. Це приклад дії:

а) закону пропонування;

б) ефекту доходу;

в) ефекту заміни;

г) закону спадної граничної корисності.

 

5.Знайдіть граничну корисність третього тістечка, що ви з'їли:

 

Кількість тістечок

Загальна корисність

1

6

2

14

3

19

4

22

5

24

A.  19;

B.  5;

C. 3;

D.  13

6.     Закон зростання альтернативних витрат діє, якщо крива виробничих можливостей має такий вигляд:


 


 

7. Із зростанням доходів бюджетна лінія приймає вигляд:

 



 

 

 

 

 

 

8.   Використовуючи найкращим чином два своїх поля, фермер має таку криву виробничих можливостей:

Яке із тверджень є невірним:

A. Альтернативна вартість виробництва 600т жита дорівнює виробництву 500 т картоплі.

B. Альтернативна вартість виробництва 600т жита дорівнює виробництву 600 т картоплі.

C. Альтернативна вартість виробництва 600т картоплі дорівнює виробництву 200 т жита.

D. При виробництві картоплі обсягом 250т альтернативна вартість 1 т жита дорівнює 3 т картоплі.

 

Надіслати до 16.00, 21.12.2020 р.

 

 Історія України

Тема: Урок коригування та контролю  знань з теми. Україна в період руїни(1657-1687 рр.) Правобережна та Лівобережна Гетьманщина в 60-70-х рр. 17 ст. (дві години на тиждень).

1.Гетьман П. Дорошенко. Возз’єднання України.

2.Боротьба за Правобережжя.

3.Чигиринські походи, їх наслідки.

Опрацювати: § 23, стор. 172 (висновки вивчити) підручник "Історія України",

 карту стор. 167 намалювати,

 завдання 8-12, стор. 173 виконати письмово.

Подивитись навчальний фільм "Руїна. Україна в період руїни 1657-1687 рр." You Tube, 29хв.32сек.

Урок в Zoom за часом: 13.15- 14.00, середа, 23 грудня 2020 р.

 

Всесвітня історія

Тема: Англія: від абсолютизму до революції(одна година на тиждень).

1.     Королівська реформація. Зміцнення королівської влади.

2.     Підкорення Ірландії та боротьба з Іспанією.

3.     Англійська революція, її наслідки.

Опрацювати § 13-14 прочитати, підручник "Всесвітня історія"

 дати відповідь на питання 1-6,  стор. 104 підручника(письмово).

Подивитись навчальний фільм "Англійська революція  17 ст."You Tube, 12 хв.35 сек. і визначити роль Олівера Кромвеля в революційних подіях.

Урок в Zoom за часом: 14.15- 15.00, середа, 23 грудня 2020 р.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар