субота, 9 січня 2021 р.

Десятому класу завдання з 11 по 16 січня 2021 року

 

Шановні ліцеїсти 10 класу!

         Зимові канікули закінчились.

 У зв'язку з введенням ЛОКДАУНУ, обмежувальних заходів по запобіганню поширення захворюваності на COVID-19,  з 11.01 по 23.01.2021 р.( включно ) навчання проходитиме в дистанційному режимі.

        Шановні батьки! Відповідальність за здоров'я і життя дитини, створення умов для навчання  в період локдауну покладається на Вас.

        Пропоную наступну структуру опрацювання тем та виконання завдань:

1.теми подані на тиждень (з числа тих предметів, які я у вас викладаю);

2.опрацювати їх у будь-який зручний для вас час протягом одного тижня;

3. відповіді надіслати до  16 січня 2021 р.;

4.результати виконання завдань фіксуватимуться, а потім будуть перенесені до класного журналу;

5.виконані завдання висилати за посиланням на coogle classroom(коди записані біля предметів);

6.уроки в Zoom за часом, вказаним у відповідному предметі. Код доступу та пароль незмінні.

Сподіваюсь на свідоме ставлення до виконання завдань, вчасне та якісне їх виконання. Бажаю успіхів у здобутті знань!

                                                             З повагою Гетьман Людмила Іванівна

10 клас

Економіка

Тема: Недосконала конкуренція. Монопольний ринок (дві години на тиждень).

1. Недосконала конкуренція. Розв'язування задач.

2.Види цінової дискримінації. Розв'язування задач.

3.Графоаналітичні вправи. Розв'язування задач.

          Опрацювати: §§ 31-32 підручник " Економіка", стор. 119-123,повторити.

1.Таблиця "Види конкуренції" (переказувати) стор. 122, повторити.

 Розв’язати  завдання по збірнику задач з економіки

 Г.О.Горленка № №345.

 Уроки в Zoom за часом: 10.45-11.30,  п'ятниця, 15 січня 2021 р.

                                           11.30-12.15,  п'ятниця, 15 січня 2021 р.

Виконані завдання висилати за посиланням на coogle classroom 4wlromb;

 

Історія України

Тема: Розгортання визвольних змагань(дві години на тиждень).

1.Реставрація УСРР(стор. 102-105, усно).

2.Радянсько- польська війна(стор.106-107, переказувати).

3.Розгром військ П. Врангеля(стор. 107, усно).        

4. Холодноярська республіка(стор. 107, переказувати)

4.Практичне заняття. Портрет С. Петлюри на тлі епохи(робота з документами, усно) .

Опрацювати: стор. 109 завдання 1,2,3,4, письмово

§15-16  підручник "Історія України", скласти хронологію основних подій.

Урок в Zoom за часом: 10.45 -11.25, понеділок, 11 січня 2021 р..

Виконані завдання висилати за посиланням на coogle classroom cmw6ksm

 

Всесвітня історія

        Тема: Держави Центрально-Східної Європи.

       Друга Річ Посполита.  Чехословацька республіка (одна година на тиждень).

          1.Відновлення державної незалежності Польщі (стор. 137, карта -намалювати).

         2. Режим "санації" в Польщі(скласти хронологію подій, письмово).

3.Чехословаччина в міжвоєнний період. (стор. 140-142, усно).

4."Судетська проблема"(стор. 142-143, переказувати).

Опрацювати § 13, стор.136-144 підручник "Всесвітня історія".

Урок в Zoom за часом: 10.00-10.40 у понеділок, 11 січня 2021 р..

Виконані завдання висилати за посиланням на coogle classroom xjhrb2q

 

         Громадянська освіта

       Тема: Світ інформації та мас-медіа(дві години на тиждень).

1.     Комунікація. Вплив медіа на суспільство і людину(стор.98-100,усно).

2.     Інформація. Функції мас-медіа(стор. 100, схема, письмово).

3.     Медіа. Реклама(завдання 11,стор.102, письмово).

4.Практичне заняття: аналіз медіа тексту(опрацювати: https://www.aup.com.ua/Game/, Медіазнайко, тема 1, 2 - теми підготувати до усного контролю на наступний урок ).

Опрацювати: Розділ 5. Тема 1 (стор.98-102).

Урок в Zoom за часом: 11.30-12.15 у понеділок, 11 січня 2021 р..

Виконаня завдання висилати за посиланням на coogle classroom p6wecfe

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар