субота, 9 січня 2021 р.

9 класу завдання з 11 по 16 січня 2021 року

 

                                   Шановні ліцеїсти 9 класу!

       Зимові канікули закінчились.

       У зв'язку з введенням ЛОКДАУНУ, обмежувальних заходів по запобіганню поширення захворюваності на COVID-19,  з 11.01 по 23.01.2021 р.( включно ) навчання проходитиме в дистанційному режимі.

        Шановні батьки! Відповідальність за здоров'я і життя дитини, створення умов для навчання  в період локдауну покладається на Вас.

        Пропоную наступну структуру опрацювання тем та виконання завдань:

1.теми подані на тиждень (з числа тих предметів, які я у вас викладаю);

2.опрацювати їх у будь-який зручний для вас час протягом одного тижня;

3. відповіді надіслати до  16 січня 2021 р.;

4.результати виконання завдань фіксуватимуться, а потім будуть перенесені до класного журналу;

5.виконані завдання висилати за посиланням на coogle classroom(коди записані біля предметів) ;

6.уроки в Zoom за часом, вказаним у відповідному

предметі. Код доступу та пароль незмінні.

Сподіваюсь на свідоме ставлення до виконання завдань, вчасне та якісне їх виконання. Бажаю успіхів у здобутті знань!

                                                            З повагою Гетьман Людмила Іванівна

             9 клас

Економіка

Тема: Історія виникнення і розвитку економічної науки.

Меркантелісти, фізіократи(дві години на тиждень).

Опрацювати питання  підручник "Моя економіка":

1.     стор. 171  "Давай повторимо"- переказувати;

2.     стор. 171-172  завдання "Перевір себе"- 1,2,3,4-письмово;

3.     стор.172,  таблиця 17.6 , Завдання-письмово.

Розв’язати  завдання по збірнику задач з економіки Г. О. Горленка №334.

Урок в Zoom за часом:  10.00-10.40 у п'ятницю, 15 січня 2021 р.

 Виконані завдання висилати за посиланням на 

coogle classroom konhe2c

            Історія України

Тема: Українські землі в складі Російської імперії на початку ХХ ст. (одна година на тиждень).

1.     За яких обставин українські землі потрапили до Російської імперії?

2.     До складу яких адміністративних одиниць вони належали?

3.     Порівняйте державні кордони Російської та Австро-Угорської імперії з етнічними кордонами українців. Чому уряди обох імперій не утворювали адміністративний поділ за етнічними ознаками?

Опрацювати: § 25 стор. 202, карту намалювати і позначити на ній "Етнічні території українців", підручник "Історія України". Стор. 212, завдання 4, письмово.

Урок в Zoom за часом: 10.00-10.40 у четвер, 14 січня 2021 р..

 Виконані завдання висилати за посиланням на 

coogle classroom btfrjva

Всесвітня історія

Тема:  Європа та Америка в останній третині ХІХ ст. – початку ХХ ст.         Основні тенденції розвитку(одна година на тиждень).

1.     Промисловість: індустріалізація, акціонування .

2.     Монополізація: від картелю до концерну.

3.     Протекціонізм.

Опрацювати § 15, підручник "Всесвітня історія", стор.117-119.

 Завдання: 1, 2, 6 стор.122, письмово.

Урок в Zoom за часом: 10.45 – 11.25 у четвер, 14 січня 2021 р..

 Виконані завдання висилати за посиланням на 

coogle classroom pa5jmqw

                                          

               Правознавство

     Тема: Неповнолітні в цивільних правовідносинах (одна година на тиждень).

1.     Цивільна правоздатність і цивільна дієздатність.

2.     Обсяг цивільної правосуб'єктності неповнолітніх.  

3.  Рівні цивільної дієздатності.

4.Власність: право власності, шляхи набуття власності.

     Опрацювати § 15, усно.  завдання 3 стор. 117 – письмово.

    Урок в Zoom за часом: 11.30 – 12.15 у четвер, 14 січня 2020 р..

 Виконані завдання висилати за посиланням на 

coogle classroom yx4zwe2

 

Немає коментарів:

Дописати коментар