Шановні ліцеїсти 8 класу!
Зимовий час найкращий для навчання. Навчання – це цікаво! Навчання – це відповідально! Дистанційне навчання триває. Час і місце проведення уроків вам відомі. Додайте до цього ваше бажання вчитись і успіх вас чекає.
Шановні батьки! Відповідальність за здоров'я і життя дитини, створення умов для навчання в період локдауну покладається на Вас.
Пропоную наступну структуру опрацювання тем та виконання завдань:
1.теми подані на тиждень (з числа тих предметів, які я у вас викладаю);
2.опрацювати їх у будь-який зручний для вас час протягом одного тижня;
3. відповіді надіслати з історії України та всесвітньої історії до 21.01.2021 р.; з економіки 23.01.2021 р.
4.результати виконання завдань фіксуватимуться, а потім будуть перенесені до класного журналу;
5.завдання висилати на classroom за посиланням:
економіка piv5cac, історія України b5qk7az, всесвітня історія eskxlfu.
6.уроки в Zoom за часом, вказаним у відповідному предметі.
Дистанційне навчання – це простір нових можливостей! Сподіваюсь на свідоме ставлення до виконання завдань, вчасне та якісне їх виконання. Бажаю успіхів у здобутті знань!
З повагою Гетьман Людмила Іванівна.
8 клас
Економіка
Тема: Домогосподарства. Фірми. Держава. Розв'язування задач (дві години на тиждень).
Опрацювати: схема економічного кругообігу (в зошиті - вивчити) § 6, стор. 46-55 прочитати, підручник "Моя економіка". Стор. 54 - переказувати.
Розв’язати завдання по збірнику задач з економіки Г. О. Горленка завдання початкового рівня №104-105.
Виконані завдання висилати на classroom за посиланням piv5cac
Уроки в Zoom за часом: 10.00-10.45 у середу, 20 січня 2021 р.,
12.30-13.15 у п'ятницю, 22 січня 2021р..
Код доступу та пароль до уроків в Zoom попередні.
Історія України
Тема: Практичне заняття. Особа в історії: кошовий отаман І. Сірко (одна година на тиждень).
1.Написати історичний портрет І. Сірка за зразком, поданим на стор.268-269: " Як скласти історичний портрет" за матеріалами підручника (стор.183-183), та додаткової інформації з інших джерел.
2.Уміти визначати роль Запорізької Січі у воєнно-політичних подіях другій половині ХVІІ ст(стор.180-181).
Подивитись навчальний фільм в You Tube, 03 хв.00 сек за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=zJKvjugFz3I
ІВАН СІРКО - ТАКИХ ВОЇНІВ БУЛО ЛИШЕ ДВА У СВІТІ.
(Всі дані відеоролику використати для історичного портрету).
Урок в Zoom за часом: 10.45- 11.25, середа, 20 січня 2021 р.
Код доступу та пароль до уроків в Zoom попередні.
22 січня - День Соборності України: подивитись відеоролик в You Tube "День Соборності України, 2018" 2 хв.36 сек.
та вивчити напам'ять цитату М. Грушевського: "Завдяки історичній пам'яті людина стає особистістю, народ- нацією, країна-державою".
Виконані завдання висилати на classroom за посиланням b5qk7az
Всесвітня історія
Тема: Іспанія в ХVІ ст. Національно-визвольна боротьба в Нідерландах(одна година на тиждень).
1. "ХVІ ст. – століття Іспанії". Наслідки правління Карла V та Філіпа ІІ.
2.Національно-визвольна війна Нідерландів проти Іспанії(1566-1609 рр).
3.Утворення Об'єднаних провінцій Нідерландів.
Опрацювати § 15 прочитати, підручник "Всесвітня історія", виписати всі нові терміни з поясненням. Намалювати карту(стор.122). Переказувати висновки(стор.126). Виконані завдання висилати на classroom за посиланням eskxlfu
Подивитись навчальний фільм https://www.youtube.com/watch?v=ZmmXmBbXwq4" Карл V Габсбург. Империя незаходящего солнца. (рус.) Исторические личности" You Tube, 09 хв.28 сек і визначити чому Іспанію в в ХVІ ст. називали "Імперія, де не заходить сонце" ?
Урок в Zoom за часом: 11.30- 12.15, середа, 20 січня 2021 р.
Код доступу та пароль до уроків в Zoom попередні.
Немає коментарів:
Дописати коментар