Шановні ліцеїсти 10 класу!
Навчання – це цікаво! Навчання – це відповідально! З 12.04 по 24.04 2021 період дистанційного навчання. Час і місце проведення уроків вам відомі. Додайте до цього ваше бажання вчитись і успіх вас чекає.
Шановні батьки! Відповідальність за здоров'я і життя дитини, створення умов для дистанційного навчання покладається на Вас.
Пропоную наступну структуру опрацювання тем та виконання завдань:
1.теми подані на тиждень (з числа тих предметів, які я у вас викладаю);
2.опрацювати їх у будь-який зручний для вас час протягом одного тижня;
3. відповіді надіслати з історії України та всесвітньої історії до 16.04.2021 р.; з економіки та громадянської освіти17.04.2021 р.
4.результати виконання завдань фіксуватимуться, а потім будуть перенесені до класного журналу;
5.завдання висилати на classroom за посиланням: економіка 4wlromb, історія України cmw6ksm, всесвітня історія xjhrb2q , громадянська освіта p6wecfe.
6.уроки в Zoom за часом, вказаним у відповідному предметі.
Дистанційне навчання – це простір нових можливостей! Сподіваюсь на свідоме ставлення до виконання завдань, вчасне та якісне їх виконання. Бажаю успіхів у здобутті знань!
З повагою Гетьман Людмила Іванівна
10 клас
Економіка
Тема: Ринкова інфраструктура: біржі, банки, інші фінансово-кредитні посередники та служби зайнятості(дві години на тиждень).
1. Суб'єкти ринку та його організація. Розв'язування задач (стор. 181 , завдання 3, 4 - письмово).
2.Працівник та роботодавець: чинники, які визначають попит та пропозицію на ринку праці. Розв'язування задач(стор. 181,завдання 5, 6, 7 - письмово).
3.Графоаналітичні вправи(стор. 180, письмово).
Опрацювати: §§ 47-48 підручник " Економіка", стор. 176-181(усно).
Урок в Zoom за часом: 11.30 -12.00, середа, 14 квітня 2021р.Виконані завдання надсилати на classroom за посиланням 4wlromb до 17.04.2021 р.
Історія України
Тема: Українські землі в складі Чехословаччини. Карпатська Україна.
Українські землі в складі Румунії(дві години на тиждень).
1.Доля Закарпаття за Сен-Жерменським і Тріанонським договорами (стор. 190, усно).
2. Карпатсько-Українська держава(стор.191-192, аналіз інформації, усно).
3.Охарактеризуйте діяльність А.Волошина (стор. 192, усно).
4.Проголошення незалежності Карпатської України та окупація її угорцями. Висловіть особисте ставлення до історичних подій(стор. 193-194, усно).
5. Українські землі в складі Румунії(стор.195-196, усно)
Опрацювати: стор. 196 завдання 1-4, письмово.
§29 підручник "Історія України".
Повторити цитату М. Грушевського: "Завдяки історичній пам'яті людина стає особистістю, народ- нацією, країна-державою".
Урок в Zoom за часом: 09.15 – 09.45, понеділок, 12 квітня 2021 р..
Виконані завдання надсилати на classroom за посиланням cmw6ksm до 16.04.2021 р.
Всесвітня історія
Тема: Воєнні дії в середині 1941 — 1942 рр. (одна година на тиждень).
1.Напад Німеччини на СРСР (стор. 209-210, усно).
2.Хід воєнних дій на німецько-радянському фронті( стор.210-213, скласти хронологію подій, письмово).
3.Воєнні дії на інших фронтах: Південно-Східна Азія, Північна Африка та в Атлантиці (стор. 213-214, усно).
4.Антигітлерівська коаліція, голокост, рух опору(стор. 214-217, переказувати).
Опрацювати § 21, стор.209 -217 підручник "Всесвітня історія".
Урок в Zoom за часом: 8.30 - 09.00 у понеділок, 12 квітня 2021 р..
Виконані завдання надсилати на classroom за посиланням xjhrb2q до 16.04.2021 р.
Громадянська освіта
Тема: Лобіювання інтересів і корупція. Тестовий контроль теми(дві години на тиждень).
1.Досліджуємо прояви корупції у повсякденному житті( усно).
2.Розуміємо наслідки корупції для суспільства (усно).
3.Діємо: ознайомлюємося з системою державних закупівель ProZorro (усно).
4.Міжнародні антикорупційні рейтинги та індекси.
5. Корупційні ризики та протидія корупції(усно).
6. Тестовий контроль теми(письмово), стор.157-158.
Опрацювати: Тема 7 (стор.152-155).
Урок в Zoom за часом: 12.15 -12.45 у середу, 14 квітня 2021 р..
Виконані завдання надсилати на classroom за посиланням p6wecfe до 17.04.2021 р .
Немає коментарів:
Дописати коментар