Шановні ліцеїсти 8 класу!
Навчання – це цікаво! Навчання – це відповідально! З 12.04 по 24.04. 2021 р. дистанційне навчання. Час і місце проведення уроків вам відомі. Додайте до цього ваше бажання вчитись і успіх вас чекає.
Шановні батьки! Відповідальність за здоров'я і життя дитини, створення умов для навчання в період дистанційного навчання покладається на Вас.
Пропоную наступну структуру опрацювання тем та виконання завдань:
1.теми подані на тиждень (з числа тих предметів, які я у вас викладаю);
2.опрацювати їх у будь-який зручний для вас час протягом одного тижня;
3. відповіді надіслати з історії України та всесвітньої історії до 16.04.2021 р.; з економіки 17.04.2021 р.
4.результати виконання завдань фіксуватимуться, а потім будуть перенесені до класного журналу;
5.завдання висилати на classroom за посиланням:
економіка piv5cac, історія України b5qk7az, всесвітня історія eskxlfu.
6.уроки в Zoom за часом, вказаним у відповідному предметі.
Дистанційне навчання – це простір нових можливостей! Сподіваюсь на свідоме ставлення до виконання завдань, вчасне та якісне їх виконання. Бажаю успіхів у здобутті знань!
З повагою Гетьман Людмила Іванівна.
8 клас
Економіка
Тема: Кругообіг економічної діяльності. Розв'язування задач (дві години на тиждень).
Опрацювати: схема економічного кругообігу (в зошиті - повторити) § 6, стор. 46-55 повторити, підручник "Моя економіка". Стор. 54 - переказувати.
Розв’язати завдання по збірнику задач з економіки Г. О. Горленка, завдання достатнього рівня №139-140.
Виконані завдання висилати на classroom за посиланням piv5cac
Уроки в Zoom за часом: 13.00-13.30 у середу, 14 квітня 2021 р.,
11.30-12.00 у п'ятницю, 16 квітня 2021р..
Код доступу та пароль до уроків в Zoom попередні.
Історія України
Тема: Кримське ханство у ХVІІІ ст. (одна година на тиждень).
1.Доля кримських татар у ХVІІІ ст. (стор.241- 242, усно).
2.З указу Катерини ІІ про приєднання Кримського півострова до Росії (робота з документами, стор.242 усно).
3.Освоєння півдня України. Заснування нових міст(стор. 242-243, усно).
4.Г.Потьомкін " Як скласти історичний портрет" за матеріалами підручника (стор.242-243,усно), та додаткової інформації з інших джерел.
Подивитись навчальний фільм в You Tube, 23 хв.52 сек. за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=u4MuK53xQT0https
"Не факт. Великий політик чи геніальний обманщик"
(за даними відеоролику відповісти на питання: як Потьомкіну вдалося без війни приєднати Крим?), письмово.
Виконані завдання висилати на classroom за посиланням b5qk7az
Всесвітня історія
Тема: Міжнародні відносини в ХVІІІ ст. (одна година на тиждень).
1.Ситуативні коаліції європейських держав у війнах ХVІІІ ст..(стор. 202-204, усно).
2.Семилітня війна (1756-1763 рр.) (стор. 205-206, усно).
3.Поділи Речі Посполитої(стор. 206-207, усно).
4.Війни з Османською імперією(стор. 207-209, усно).
Опрацювати: § 24 прочитати (підручник "Всесвітня історія"), виписати всі нові терміни з поясненням. Переказувати висновки(стор.209). Виконані завдання висилати на classroom за посиланням eskxlfu
Подивитись навчальний фільм https://www.youtube.com/watch?v=9qCnyQSj3J8
"Семилетняя война - на карте" You Tube, 10 хв.38 сек і визначити яку подію назвали дипломатичним переворотом ?
Немає коментарів:
Дописати коментар