субота, 17 квітня 2021 р.

Завдання для 10 класу на період з 19.04 по 24.04 2021 р.

 

Шановні ліцеїсти 10 класу!

          З 19.04 по 24.04 2021 період дистанційного навчання продовжено. Час і місце проведення уроків вам відомі. Додайте до цього ваше бажання вчитись і успіх вас чекає.

        Шановні батьки! Відповідальність за здоров'я і життя дитини, створення умов для дистанційного навчання  покладається на Вас.

        Пропоную наступну структуру опрацювання тем та виконання завдань:

1.теми подані на тиждень (з числа тих предметів, які я у вас викладаю);

2.опрацювати їх у будь-який зручний для вас час протягом одного тижня;

3. відповіді надіслати з історії України та всесвітньої історії до 23.04.2021 р.; з економіки  та громадянської освіти 24.04.2021 р.

4.результати виконання завдань фіксуватимуться, а потім будуть перенесені до класного журналу;

5.завдання висилати  на classroom за посиланням: економіка 4wlromb,  історія України cmw6ksm,  всесвітня історія xjhrb2q , громадянська освіта  p6wecfe.

6.уроки в Zoom за часом, вказаним у відповідному предметі.

Дистанційне навчання – це простір нових можливостей! Сподіваюсь на свідоме ставлення до виконання завдань, вчасне та якісне їх виконання. Бажаю успіхів у здобутті знань!

                                                        З повагою Гетьман Людмила Іванівна

 

10 клас

Економіка

Тема: Банки на ринку капіталів та грошей(дві години на тиждень).

1.Попит і пропозиція на ринку грошей(стор. 183, усно).

2.Лабораторна робота: Послуги, які надає банк(письмово).

3.Розв'язування задач (стор. 184 , завдання  "Навчаємося разом"- письмово).

4.Чинники, які визначають попит та пропозицію на ринку капіталів та грошей. Розв'язування задач(стор. 184,завдання 3 - письмово).

5.Графоаналітичні вправи(стор. 182-183, письмово).

          Опрацювати: § 49 підручник " Економіка", стор.182- 184(усно).

         Уроки в Zoom за часом: 11.30 -12.00,  середа, 21 квітня 2021 р.

                                        11.30 – 12.00, четвер, 22 квітня 2021 р.

Виконані завдання надсилати  на classroom за посиланням 4wlromb до 24.04.2021 р.

 

Історія України

Тема: Практичне заняття: «Повсякденне життя населення в УСРР/УРСР та в українських регіонах у складі Польщі, Чехословаччини, Румунії в міжвоєнний період: спільне і відмінне»(дві години на тиждень).

1.Проаналізуйте карту, встановіть, у складі яких держав перебували Східна Галичина, Північна Буковина, Закарпаття, Хотинщина, Західна Волинь (стор. 182, робота з картою, письмово).

2. Чим вирізнялась політика польської адміністрації в українських землях(183-185, аналіз інформації, усно).

           3.Охарактеризуйте  рішення ухвали Сойму Карпатської України (стор. 195, письмово).   

4.Проголошення незалежності Карпатської України та окупація її угорцями. Висловіть  особисте ставлення до історичного подій(стор. 193-194, усно).

5. Завдання 3, стор.196, письмово

§28-29  підручник "Історія України".

Повторити  цитату М. Грушевського: "Завдяки історичній пам'яті людина стає особистістю, народ- нацією, країна-державою".

         Уроки в Zoom за часом: 09.15 – 09.45, понеділок, 19 квітня 2021 р..

                                                   12.15-12.45, середа, 21 квітня 2021 р.

         Виконані завдання надсилати  на classroom за посиланням cmw6ksm до 23.04.2021 р.

 

Всесвітня історія

        Тема: Воєнні дії в другій половині 1942 — 1943 рр.(одна година на тиждень).

         1.Хід воєнних дій на німецько-радянському фронті( стор.218-220,  Сталінградська битва, битва на Курській дузі , усно).

2.Початок визволення окупованої території. Перенесення  воєнних дій в  Центральну та Східну Європу (стор. 220-221, усно).

3. Війна на Тихому океані(стор. 221, карта, намалювати).

4. Підсумки третього етапу Другої світової війни(усно, переказувати).

Опрацювати § 22, стор.218 -224 підручник "Всесвітня історія".

Урок в Zoom за часом: 8.30 - 09.00 у понеділок, 19 квітня 2021 р.,

 Виконані завдання надсилати  на classroom за посиланням xjhrb2q до 23.04.2021 р.

         Громадянська освіта

       Тема: Урок узагальнення з 6 розділу: взаємодія громадян і держави в досягненні суспільного добробуту. Розділ 7. Україна, Європа, світ. Інтеграція і глобалізація(дві години на тиждень).

     1.Досліджуємо прояви глобалізації у повсякденному житті( усно).

2.Розуміємо наслідки глобалізації для суспільства (усно).

     3.Діємо: ознайомлюємося з витоками та процесом європейської інтеграції(усно).

4.Етапи європейської економічної інтеграції(стор.163, письмово).

5. Аналіз тестового контролю теми, стор.157-158.

Опрацювати: Розділ 7. Тема 1 (стор.160-163).

Уроки в Zoom за часом: 10.00 – 10.30 у понеділок, 19 квітня 2021 р.

                                          13.00 -13.30  у середу, 21 квітня 2021 р..

 

Виконані завдання надсилати  на classroom за посиланням p6wecfe до 24.04.2021 р .

 

Немає коментарів:

Дописати коментар