Шановні ліцеїсти 9 класу!
Навчання – це цікаво! Навчання – це відповідально! З 12.04 по 24.04. 2021 р. дистанційне навчання. Час і місце проведення уроків вам відомі. Додайте до цього ваше бажання вчитись і успіх вас чекає.
Шановні батьки! Відповідальність за здоров'я і життя дитини, створення умов для навчання в період дистанційного навчання покладається на Вас.
Пропоную наступну структуру опрацювання тем та виконання завдань:
1.теми подані на тиждень (з числа тих предметів, які я у вас викладаю);
2.опрацювати їх у будь-який зручний для вас час протягом одного тижня;
3. відповіді надіслати з історії України та всесвітньої історії до 16.04.2021 р.; з економіки 17.04.2021 р.
4.результати виконання завдань фіксуватимуться, а потім будуть перенесені до класного журналу;
5.завдання висилати на classroom за посиланням: економіка konhe2c, історія України btfrjva, всесвітня історія pa5jmqw , правознавство yx4zwe2
6.уроки в Zoom за часом, вказаним у відповідному предметі.
Дистанційне навчання – це простір нових можливостей! Сподіваюсь на свідоме ставлення до виконання завдань, вчасне та якісне їх виконання. Бажаю успіхів у здобутті знань!
З повагою Гетьман Людмила Іванівна.
9 клас
Економіка
Тема: Поняття спеціалізації та порівняльної переваги. Класична школа економічної теорії(дві години на тиждень). Опрацювати питання, підручник "Моя економіка".
- "За" і "проти" політики протекціонізму для національної економіки.
- Абсолютні переваги. Адам Сміт.
- Порівняльні переваги. Давид Рікардо.
- Розв’язати завдання по збірнику задач з економіки Г. О. Горленка №573, 574, 576,(письмово).
Виконані завдання висилати на classroom за посиланням: економіка konhe2c
Уроки в Zoom за часом: 11.30 -12.00 у вівторок, 13 квітня 2021 р.,
12.15-12.45 у п'ятницю, 16 квітня 2021 р.
Код доступу та пароль незмінні.
Історія України
Тема: Піднесення українського національного руху в західноукраїнських землях в складі Австро-Угорщини на початку ХХ ст.(одна година на тиждень).
1. Національний рух Галичини, Буковини, Закарпаття(стор. 259-259, аналізувати їх-усно).
2. Мета діяльності українських депутатів австрійського парламенту(стор.261, усно).
3. Піднесення національної свідомості фізкультурно-спортивними товариствами. І.Боберський, К.Трильовський(стор.262-263, усно).
Опрацювати: § 31 стор. 255-264 підручник "Історія України". Стор. 264, завдання 2, письмово.
Повторити цитату М. Грушевського: "Завдяки історичній пам'яті людина стає особистістю, народ- нацією, країна-державою".
Подивитись в YouTube відео https://www.youtube.com/watch?v=0eN6J55H5Xk
Не плачем, а мечем! Як Іван Боберський заснував українську фізкультуру | І. Фаріон | листопад '18 23хв.48 сек. Історичний портрет І.Боберського(ессе, письмово).
Виконані завдання висилати на classroom за посиланням btfrjva
Всесвітня історія
Тема: Пробудження Азії. Міжнародні відносини ( друга половина ХІХ початок ХХ ст.). Китай(одна година на тиждень).
1. Пробудження Азії. Основні тенденції соціально-економічного розвитку.
2. Колоніальна експансія провідних держав світу в Китаї.
3. Повстання іхетуанів.
4. Сінхайська революція. "Три народні принципи" Сунь Ятсена.
Опрацювати § 24, підручник "Всесвітня історія", стор.196-204.
Завдання: 13 стор.204, письмово.
Подивитись в YouTube відео
ОГЛЯДАЧ. Шлях Державника: республіканець Сунь Ятсен, https://www.youtube.com/watch?v=Zc28YFHkaqs 19хв.55 сек .та відповісти на питання: що значить вислів Сунь Ятсена " дія легша за думку"?
Виконані завдання висилати на classroom за посиланням pa5jmqw
Правознавство
Тема: Якщо право – це професія(одна година на тиждень).
1. Професія – юрист(стор. 172-173, усно).
2. Правоохоронні органи України(стор. 173-174, усно).
3. Поліцейські (патрульні, дільничні офіцери поліції).Закон України "Про національну поліцію"(стор. 174, усно)
Завдання 7 стор.178 письмово.
Подивитись в YouTube відео Правоохоронні органи в світі, Кома. 10 хв. 56 сек. Визначити, що означає: для поліції Німеччини головне – комунікація. https://www.youtube.com/watch?v=rk1g9BIZ50I
Опрацювати § 24, усно.
Виконані завдання висилати на classroom за посиланням yx4zwe2
Немає коментарів:
Дописати коментар