вівторок, 17 березня 2020 р.

завдання для 10 класу ліцею Камелія до 20.03.2020 р.


Шановні ліцеїсти!
На період карантину пропоную наступну структуру опрацювання тем та виконання завдань:
1.теми подані на тиждень (з числа тих предметів, які я у вас викладаю),
2.опрацювати їх у будь-який зручний для вас час протягом одного тижня,
3. відповіді надіслати до кожної   п’ятниці (20.03.2020, 27.03.2020, 03.04.2020 ),
4.результати виконання завдань фіксуватимуться в окремих журналах.
5.завдання висилати а посиланням на електронну пошту: getman2010@i.ua
Сподіваюсь на свідоме ставлення до виконання завдань.
 З повагою Гетьман Людмила Іванівна.
10 клас
Економіка
Тема: Ринкова інфраструктура (дві години на тиждень) .
1.Біржі, банки, інші фінансово-кредитні посередники та служби зайнятості.
2.Товарні біржі у функціонуванні ринку товарів та виробничих ресурсів. 3.Операції товарної біржі.
4. Роль уряду в їх функціонуванні.

Опрацювати:  §60, §61 підручник " Економіка", стор. 214-218
Виконати  всі завдання письмово:
1. Складові ринкової інфраструктури. стор. 215 (мал.1) підручник " Економіка".
2.Функції ринкової інфраструктури. стор. 215 (мал.2) підручник " Економіка".
3. Дати відповіді на запитання опрацювавши §61 підручника " Економіка",
- Дайте визначення біржі та назвіть її види.
- Охарактеризуйте основні функції товарних бірж.
- Охарактеризуйте основні види біржових угод.
- У чому полягає відмінність між брокерами й дилерами?
- Визначте роль уряду в організації діяльності бірж.
Розв’язати  завдання по збірнику задач з економіки
 Г.О.Горленка № №233, 234, 235, 236, 237,238, 239, 240, 241.
Історія України
Тема: Національно-культурне життя радянської України. (одна година на тиждень)
Опрацювати: стор. 168-175 §25-26  підручник "Історія України",
скласти хронологію основних подій.
Подивитись навчальний фільм "Стан культури України в 30-і рр. ХХ ст". (укр.) ЗНО з історії України.  You Tube, 06хв.22сек.
Виконати завдання за відеофільмом:
Чому часовий період 30 –их рр. ХХ ст. в історії називають "Розстріляне відродження"?
Виконати завдання 1,2, 3,4  (стор. 175 підручника) письмово.
Всесвітня історія
Тема:  Передумови Другої світової війни (одна година на тиждень)
          1.Утворення осередків Другої світової війни.
         2.Діяльність Ліги націй.
3.Створення блоку Берлін-Рим-Токіо.
Опрацювати § 17, підручник "Всесвітня історія", стор.174-179; дати відповідь на питання 6 стор. 179 підручника (письмово).
Подивитись навчальний фільм "Зовнішня політика провідних країн світу перед II світовою війною (укр.) Друга світова війна", You Tube, 05 хв 20 сек
Виконати завдання за відеофільмом(письмово):
1.     Чим відрізняється Мала Антанта і Балканська Антанта?
2.     Як проходило нарощення озброєнь?
3.     Зміни планів Муссоліні щодо союзників у майбутній війні.
4.     Територіальні претензії Сталіна.
Робота з словником: демілітаризована зона, Антикомінтернівський пакт, вісь "Берлін-Рим-Токіо"(письмово).
Аналіз діяльності Ліги Націй: успіхи та невдачі(за таблицею стор.178 підручник), письмово.
                   Географія
         Тема:  Країни Америки: Канада, Бразилія(дві години на тиждень).
1.     Місце країн у світі та регіоні (скласти письмово порівняльну таблицю за матеріалами §§ 41-42). Порівняйте чинники, що визначають місце в міжнародному поділі праці Бразилії та Канади.
2.     Аналіз  господарської оцінки природно-ресурсному потенціалу Канади. Порівняйте природні ресурси Канади та Бразилії(письмово).
3.      За загальним силуетом статево-вікової піраміди Канади (мал. 152 стор.198, мал.160 стор.206) поясніть, коли в країні відбувся демографічний перехід від ІІ до І типу відтворення населення(письмово).
4.      Обчисліть частки економічно активного та неактивного за віком населення(письмово).
5.     Порівняйте статевовікову структуру населення Канади та Бразилії (див. мал. 144), усно
6.     Особливості сучасного розвитку країн (стор.199-201, 208-210)-усно
7.     Міжнародні зв’язки України з Бразилією (стор.203, стор.211)-усно
Подивитись навчальний фільм: Канада. Социально-экономическая характеристика. Видеоурок по географии 10 класс, You Tube, 08 хв 44 сек  та  Бразилия. Видеоурок по географии 10 класс You Tube, 07 хв 08 сек 


Виконати завдання за відеофільмом(письмово):
-Сільське господарство Канади та регіони його спеціалізації
-Адміністративний поділ Бразилії
-Особливості сільського господарства Бразилії.

Громадянська освіта

Тема: Ринкова економіка(дві години на тиждень).
Опрацювати: Тема 3 (стор.135- 1410
1.Економічна свобода(стор. 135-137).
2.Кругообіг в ринковій економіці (стор.137), схема письмово
3.Попит і  пропозиція, ринкова ціна, конкуренція, схема стор.137, графік стор.138- письмово
4.Функції держави в ринковій економіці(стор. 140) усно.
5.Моделі ринкової економіки(стор. 142) письмово.
Навчитись вільно оперувати поняттями: економіка як сфера життя, домогосподарство, підприємницька діяльність, сталий розвиток, соціальна держава, ринкова економіка, конкуренція, бюджет, податки, прибуток, зарплата,  професія, лобізм, корупція.
Практичне заняття: написання ессе за епіграфом М.Тетчер "Без економічної свободи ніякої іншої бути не може.»

Немає коментарів:

Дописати коментар