неділю, 22 березня 2020 р.

Завдання для ліцеїстів 11 класу до 27.03.2020 р.



Адреса завдань: https://www.blogger.com
Виконані завдання висилати за посиланням на електронну пошту: getman2010@i.ua
 
Дякую ліцеїстам, які старанно виконали пропоновані завдання за перший тиждень карантину. Відповіді до завдань вже перевірені та виставлені оцінки, які будуть вам оголошені згодом.
Вам пропонуються завдання на другий тиждень карантину. Їх необхідно виконати до 27 березня 2020 р. Нехай не гасне світ науки!
                                                            З повагою Гетьман Людмила Іванівна.
11 клас
Економіка
Тема: Еволюція поглядів та сучасні надбання теорії управління(дві години на тиждень).
1.Поняття проекту, його ознаки. Основи управління проектами.
2.Тип, масштаб, тривалість, вид проекту. Інноваційні проекти.
3.Сутність маркетингу як комерційної діяльності.
4. Характеристика сегментації ринку за споживачами, продуктами та
каналами збуту.
Опрацювати: ст.70-77 §§19, 20 підручник " Економіка".
Накреслити дві схеми: "Класифікаційні ознаки проекту"(стор.70), "Різновиди проектів та їх характеристика" (стор.70).
Визначте, чи правильним є твердження: «Інновація, винахід та відкриття — це слова-синоніми» (усно).
Виконати завдання (письмово):
1.     Дати визначення поняттю: "…прогнозування та вивчення попиту, товарну політику, ціноутворення, рекламну діяльність підприємства
із просування продукції, організацію корпоративної культури тощо."
2.     Установіть основні етапи розвитку концепції маркетингу.
3.     Основні відмінності стратегічного і операційного маркетингу.
4.     До основних інструментів маркетингу належать ….(перелічити).
5.     Просування продукції включає такі основні маркетингові завдання…?
6.     Визначення поняття " сегмент ринку"
Розв’язати задачу стор.77 (Навчаємось разом). Розрахуйте коефіцієнт конкурентоспроможності холодильника національного виробника
і зробіть висновок щодо доцільності його експорту в обрану країну.
Опрацювавши цю тему ви навчитесь : розрізняти складові та функції
управління, етапи маркетингового дослідження; розкривати сутність економічних проектів; визначати роль управління у функціонуванні будь-якої організації; характеризувати сучасні підходи до управління підприємством.

Історія України
Тема: Становлення України як незалежної держави(дві години на тиждень).
1.Чинники, що зумовили проголошення незалежності України.
2.Акт проголошення незалежності України.
3. Референдум і вибори Президента України 1 грудня 1991 р.
4.Державотворчі процеси 1992-1994 рр. Ухвалення Конституції України 1996 р. 
5.Економіка України в1996-2004 рр.
Опрацювати: стор.175-195 §§21-23  підручник "Історія України",
скласти хронологію основних подій використавши лінії часу (стор.175, 184) та тексти  параграфів,
виконати завдання 1, 2, 5(стор. 183), 1, 2, 4 (стор. 195).
Подивитись навчальний фільм "День в історії. Прийняття Конституції України".  You Tube, 01хв.54сек. В чому труднощі прийняття Конституції 1996 р.?

Всесвітня історія
Тема: Країни Африки в другій половині ХХ – на початку ХХІ ст.(одна година на тиждень).
1.     Передумови, причини та етапи деколонізації Африки.
2.     Крах апартеїду на півдні Африки. Н. Мандела.
3.     Особливості індустріалізації Африки.
Опрацювати § 17, підручник "Всесвітня історія", стор.153-162; виконати завдання 1,5,6,на стор.161-162 підручника(письмово).
Подивитись навчальний фільм "Нельсон Мандела - герой планетарного масштаба", 2 хв 34 сек;  "Мандела разбудил Обаму" 2 хв 47 сек You Tube
Кому з названих лідерів належать слова: "Ідею не можна посадити у в’язницю, не можна вбити снайперською кулею", та в якому контексті вони сказані?

                               Географія
         Тема: Політична географія та геополітика. 
1.Географічні та політичні складники політичної географії.
2. Територіально-політичні системи національного і наддержавного рівнів. 3.Геополітика та її складові.
4. Взаємозв’язок між національними та геополітичними інтересами держави. Геополітика «сили». Різновиди «сили»(одна година на тиждень).
Опрацювати §27 (стор.140-145).
Накреслити схеми: "Форми політичних відносин", стор.141; "Різновиди сили", стор.144.
Наведіть приклади застосування різновидів "сили" в геополітичних протистояннях.
Заповнити пропуски: "За зацікавлений, згуртований та стійкий світ" – головний девіз всесвітнього … форуму у …, який відбувся в січні 2020 р., незмінним організатором якого є Клаус….
Додаткова інформація для конспекту:
До наукового обігу поняття "геополітика" увійшло порівняно недавно: у 1899 р. його вперше вжив шведський державознавець і географ Рудольф Челлен (1864-1922). За його визначенням, геополітика - "це наука про державу як географічний організм, утілений у просторі". Слідом за Р. Челленом німецький політолог Карл Хаус-хофер (1869-1946) визначив геополітику як науку "про відносини Землі і політичних процесів. Геополітика - це географічний розум держави".
Геополітика — це одна з галузей зовнішньої політики. Вона поділяється на ряд окремих підгалузей. Політика балансу сил — запобігання домінування в міжнародній системі одного, або групи державОтто фон Бісмарк з цього приводу висловився надзвичайно вдало: «Вся політика може бути зведена до формули — постарайся бути серед трьох у світі, де править крихкий баланс п'яти держав. Це єдиний справжній захист проти формування ворожих коаліцій» .
Розрізняють традиційну геополітику, нову геополітику (геоекономіку) і новітню геополітику (геофілософію).
Жорстка сила (англ. Hard power, можна також перекласти як жорстка влада, жорстка міць) — концепція, що обґрунтовує використання примусу або винагороди задля досягнення цілей, тобто військової й економічної сили задля примушення інших суб'єктів міжнародної політики до потрібної поведінки. Жорстка сила є противагою м'якій силі.
У сучасному вигляді концепція створена і розвинена американським вченим Джозефом Наєм.
М'яка сила. Термін належить Джозефу Най з Гарвардського університету в книзі, написаній у 1990-му. Він розвинув цю концепцію у своїй наступній книзі, написаній у 2004-му році: М'яка сила: засіб досягнення успіху у світовій політиці. Термін зараз широко використовується в міжнародних справах, аналітиками і державними діячами.
Розумна сила (англ. Smart power, також розумна влада, розумна міць) — концепція, що обґрунтовує використання поєднання примусу і винагород з привабливістю цінностей та переконань задля досягнення цілей (тобто поєднання жорсткої і м'якої сил). Тобто, до прикладу, використання не лише військової сили, але і залучення у військові союзи і партнерські програми.
Згідно з Джозефом Наєм, більшість суб'єктів міжнародних відносин використовує концепцію «розумної сили» у своїй зовнішній політиці.

          Готуємось до ЗНО
Для тих ліцеїстів, які обрали історію та географію для ЗНО:
1.Історія: тести ЗНО минулих років, 2013 р.(всі сесії).
2.Георафія: тести ЗНО минулих років, 2016 р.(всі сесії).
Увага! Після проходження тестів відкриєте результат, сфотографуєте на смартфон і перекинете фото на електронну пошту getman2010@i.ua

Немає коментарів:

Дописати коментар