неділю, 22 березня 2020 р.

Завдання для ліцеїстів 9 класу до 27.03.2020 р.



Адреса завдань: https://www.blogger.com
Виконані завдання висилати за посиланням на електронну пошту: getman2010@i.ua
Дякую ліцеїстам, які старанно виконали пропоновані завдання за перший тиждень карантину. Відповіді до завдань вже перевірені та виставлені оцінки, які будуть вам оголошені згодом.
Вам пропонуються завдання на другий тиждень карантину. Їх необхідно виконати до 27 березня 2020 р. Нехай не гасне світ науки!
З повагою Гетьман Людмила Іванівна.
 
9 клас
Економіка
Тема: Ринок і його функціонування (дві години на тиждень).
1.Ринкова інфраструктура –необхідна складова ринку.
2. Головні інструменти ринкової інфраструктури.
3. Забезпечення безперервного функціонування ринкового механізму.
Опрацювати питання:  підручник §18, стор.173-181 "Моя економіка"), усно.
Скласти схему: "Основні елементи інфраструктури ринку" використавши текст на стор.174-175(письмово).
Вивчити напам’ять визначення "Інфраструктура ринку", стор.174.
 Порівняти поняття: "Бики" і "Ведмеді"; "форвардний контракт" і "ф’ючерсна угода" письмово.
Що означає твердження: "В Україні існує дворівнева банківська система", пояснити письмово.
Розв’язати  завдання по збірнику задач з економіки Г. О. Горленка  №229, 230, 231, 232, 233.

Історія України
Тема: Політизація українського національного руху (одна година на тиждень).
Опрацювати: §26,  стор. 213-221 підручник "Історія України".
Накреслити і вивчити лінію часу (стор. 213).
Накреслити і вивчити схему: "Перші політичні партії в підросійській Україні", стор.220.
Завдання: "Перевірте, чого навчилися" (перше, у другому завданні-шість завдань, виконувати всі; третє), письмово, стор.221.
Подивитись навчальний фільм та знайти у сюжеті помилку. Люди Свободи. Микола Міхновський.   01хв. 08 сек You Tube .


Всесвітня історія
Тема: Австро-Угорщина- дуалістична монархія в останній третині ХІХ - на початку ХХ ст. Нові національні держави на Балканах в системі міжнародних відносин (одна година на тиждень).
Опрацювати § 22, підручник "Всесвітня історія", стор.175-186; дати відповідь на питання 1-8, 15 стор. 186 підручника (письмово).
Скласти хронологію основних подій (стор.180-182), письмово
Подивитись навчальний фільм " АВСТРО-УГОРЩИНА і що це таке (Фаст_Країною)" You Tube, 02 хв 44 сек
Виконати завдання за відеофільмом(письмово):
1.     У чому проявлявся дуалізм імперії?
2.     Національний склад населення за переписом 1910 року у %.
3.     Чи можна стверджувати, що Австро-Угорщина - "клаптикова монархія"
                      Географія
          Тема: Третинний сектор господарства. Транспорт, його роль у національній економіці. Транспорт в Україні(дві години на тиждень).
Опрацювати §§ 37, 38, стор.176-184.
1. Повторити секторальну модель економіки (усно).
2.Чому транспорт називають "кровоносною системою економіки"? (письмово)
3.Скласти схему: "Види транспорту", стор.176-177.
4.Пояснити одиниці вимірювання: пасажиро-кілометри, тонно-кілометри, тонно-милі(письмово).
5. Дати визначення поняттям: транспортна інфраструктура, транспортні магістралі, транспортний вузол(письмово).
6 Практичне завдання: підготувати презентацію "Залізничний транспорт України"
Подивитись навчальний фільм в You Tube 06 хв 26сек: " Транспорт України" та визначити, які основні економічні завдання він виконує.

Правознавство
Тема: Адміністративні правопорушення. Злочин (одна година на тиждень).
Опрацювати § 21, стор.152-156.
1.Дати визначення поняттям: адміністративне правопорушення(проступок), злочин- письмово.
2. З якого віку настає відповідальність за адміністративне правопорушення(проступок), злочин ? - письмово.
3.Яких сфер людського існування стосуються адміністративні правопорушення(проступки) , а яких злочини?- письмово.
4.Накресліть схему " Ознаки адміністративного правопорушення", стор.153. та схему " Види шкоди", стор.154.
5.Письмово завдання 9 стор.156.

Немає коментарів:

Дописати коментар