неділю, 22 березня 2020 р.

Завдання для ліцеїстів 10 класу до 27.03.2020 р.


Адреса завдань: https://www.blogger.com
Виконані завдання висилати за посиланням на електронну пошту: getman2010@i.ua
 

Дякую ліцеїстам, які старанно виконали пропоновані завдання за перший тиждень карантину. Відповіді до завдань вже перевірені та виставлені оцінки, які будуть вам оголошені згодом.
Вам пропонуються завдання на другий тиждень карантину. Їх необхідно виконати до 27 березня 2020 р. Нехай не гасне світ науки!
З повагою Гетьман Людмила Іванівна.
10 клас
Економіка
Тема: Ринкова інфраструктура (дві години на тиждень) .
1.     Фондова біржа, її організація та роль уряду у функціонуванні.
2.     Функції фондової біржі.
3.Індекси фондового ринку.
4..Операції фондової біржі.
Опрацювати:  §62 підручник " Економіка", стор. 219-222
Виконати  всі завдання письмово:
1. У чому полягає сутність фондової біржі?
2. Охарактеризуйте функції фондової біржі.
3. Визначте роль уряду в організації діяльності фондових бірж.
4. Назвіть основні операції на фондовій біржі.
5. Якими є особливості вексельного обігу, обігу акцій та облігацій?
6. Охарактеризуйте основні фондові індекси.
Розв’язати  завдання по збірнику задач з економіки
 Г.О.Горленка № №247, 248, 249, 255.
Історія України
Тема: Повсякденне життя українців. Практичне заняття №7 (одна година на тиждень).
Опрацювати: стор. 176-180, §27 підручник "Історія України".
Завдання для письмового виконання:
1.     Роздивіться фотографії, прочитайте заголовки до них.  Які явища повсякденного життя українців вони засвідчують? (стор.176)
2.      З якою метою було запроваджено нормоване постачання певних груп
населення продовольчими та промисловими товарами?  Що довідалися про реальні механізми дії карткової системи? (стор. 177-178)
3.     Що визначало побут партійно-радянських функціонерів. Сформулюйте 5–6 тез, які розкривали б основні відмінності повсякденного життя партійно-радянської верхівки від інших суспільних груп (робітництва, селян тощо), стор.178-179.
4.     Як влада залучала дітей до політичного та економічного життя та чому
діти стали об’єктом радянської пропаганди. Чому найгострішої критики зазнали казки Г. Х. Андерсена, які владні інституції заборонили використовувати в процесі виховання і навчання, а книжки
для дітей на зразок «Піонерам про хлібоздавання», «Дітям про п’ятирічку», «Славний піонер Гєна Щукін», навпаки, стали обов’язковими для використання в навчальному процесі? (стор.180)
Всесвітня історія
Тема:  Утворення трьох вогнищ світової війни. Політика «умиротворення» агресора (одна година на тиждень).
          1. Вогнище війни на Далекому Сході.
         2.Загарбницькі плани Італії та їх реалізація.
3.Воєнні події в Іспанії.
4.Політика «умиротворення» А. Гітлера.
Опрацювати § 18, підручник "Всесвітня історія", стор.179-184; дати відповідь на питання 1-4 стор. 184 підручника (письмово).
Робота з словником: політика "умиротворення" (письмово).
Аналіз діяльності схеми (стор.183): основні причини політики "умиротворення",  письмово.
                   Географія
         Тема: Австралія.Океанія.
 Австралія. Особливості розміщення населення, найбільші міські агломерації. Особливості економічного розвитку. Географія промисловості, сільського господарства, транспорту і ресурсів. Роль країни в МГПП. Зовнішні зв’язки.
 Країни Океанії. Специфіка ЕГП. Нова Зеландія і  острівні країни Тихоокеанського регіону. Політична карта. Етнічна карта регіону. Особливості розвитку малих острівних держав (дві години на тиждень).
1.     Місце країн у світі та регіоні (скласти письмово порівняльну таблицю за матеріалами §§ 32-34). Порівняйте чинники, що визначають місце в міжнародному поділі праці.
2.     Аналіз  господарської оцінки природно-ресурсному потенціалу Австралії. (письмово).
3.      За загальним силуетом статево-вікової піраміди Австралії (мал. 119 стор.150) поясніть перспективи щодо забезпеченості трудовими ресурсами в майбутньому (письмово).
4.      Обчисліть частки економічно активного та неактивного за віком населення(письмово).
5.     Порівняйте статевовікову структуру населення Австралії та Великобританії (усно).
6.     Особливості сучасного розвитку острівних країн Океанії(стор.157-162, ) -усно
7.     Міжнародні зв’язки України з Австралією (стор.156-157)-усно.
8.     Виконати завдання в http://merkator.org.ua/testy/katehoriji/#okeanija, "Країни Океанії на карті". Результат сфотографувати і вислати.


Подивитись фільм в You Tub : АВСТРАЛИЯ | ИНТЕРЕСНЫЕ ФАКТЫ О СТРАНЕ! 13 хв 25 сек. Дати коротку характеристику містам-міліонерам.

Громадянська освіта

Тема: Економіка домогосподарства.
Практичне заняття: поради практичному споживачеві. (дві години на тиждень).
Опрацювати: Тема 4 (стор.142- 145).
1.Характерні риси та функції домогосподартва (стор. 142).
2.Права споживачів (стор.144), схема письмово.
3.Бюджет домогосподарства, його наповнення, стор.144 - письмово
4.Порівняти структуру витрат українських і японських домогосподарств і зробити висновок (стор. 145) письмово.
Практичне заняття: Складіть перелік порад обачному споживачу.

Навчитись вільно оперувати поняттями: економіка як сфера життя, домогосподарство, підприємницька діяльність, сталий розвиток, соціальна держава, ринкова економіка, конкуренція, бюджет, податки, прибуток, зарплата,  професія, лобізм, корупція.

Немає коментарів:

Дописати коментар