Шановні
ліцеїсти!
На період карантину
пропоную наступну структуру опрацювання тем та виконання завдань:
1.теми подані на тиждень (з числа тих предметів, які
я у вас викладаю),
2.опрацювати їх у будь-який зручний для вас час
протягом одного тижня,
3. відповіді надіслати до кожної п’ятниці (20.03.2020, 27.03.2020, 03.04.2020
),
4.результати виконання завдань фіксуватимуться в
окремих журналах.
5.завдання висилати а посиланням на електронну
пошту: getman2010@i.ua
Сподіваюсь на свідоме
ставлення до виконання завдань.
З повагою Гетьман Людмила Іванівна.
9 клас
Економіка
Тема: Цінова
еластичність пропозиції(дві години на тиждень).
Опрацювати
питання: 1.Еластична і нееластична пропозиція (стор.122-124,
підручник "Моя економіка"), усно.
2. Еластичність
пропозиції в різних часових періодах (короткостроковому, середньостроковому та
довгостроковому періодах)(стор.124-125), письмово.
Практичне заняття:
Застосування теорії еластичності на практиці(ессе за матеріалами
Інтернет-ресурсів).
Виконати
графічно завдання: №155
Розв’язати
завдання по збірнику задач
з економіки Г.О.Горленка №129, 130,
139,160,161.
Історія України
Тема: Українські землі
в складі Російської імперії на початку ХХ ст. Соціально-економічний розвиток
українських земель (одна година на тиждень).
Опрацювати:
стор. 202-212 підручник "Історія України".
Проаналізувати
графіки та діаграми на стор.205.
Виконати
письмово завдання 2,3,4 на стор. 212
Подивитись
навчальний фільм Економічний та суспільно-політичний
розвиток України поч. ХХ ст. (укр.) ЗНО з історії України. 10хв.16сек You Tube
Всесвітня історія
Тема: Російська імперія
в останній третині ХІХ - на початку ХХ ст. (одна година на тиждень).
Опрацювати
§
21, підручник "Всесвітня історія", стор.160-175; дати відповідь на
питання 13,14, 15 стор. 175 підручника(письмово).
Подивитись
навчальний фільм "Російська імперія в останній
третині ХІХ - на початку ХХ ст." You Tube, 3
хв 44 сек
Виконати
завдання за відеофільмом(письмово):
1. Наслідки
реформ 60-70 рр. ХІХ ст.
2. Скласти
таблицю "Народництво"
3. Намалювати
карту "Напрями колоніальної політики Росії в останній
третині ХІХ - на початку ХХ ст. ".
4. Періодизація
революції 1905-1907 рр. в Росії (схема).
Географія
Тема:
Виробництво харчових продуктів, напоїв(дві
години на тиждень).
Опрацювати
§ 35
1.Чинники розміщення
підприємств, що виробляють харчові продукти. Харчова промисловість в Україні.
2.Особливості
технологій та чинники розміщення підприємств буряко-цукрового виробництва.
3.Особливості олійного,
маслосироробного, плодоовочеконсервного виробництва.
4.Чинники розміщення рибного
виробництва.
5. Хлібопекарне,
макаронне, борошномельне, круп’яне виробництва.
6. Кондитерські фабрики.
7.Розміщення
пивоварного, виноробного виробництв, розливу безалкогольних напоїв, харчових
продуктів у своєму регіоні.
Практичне завдання:
1. Увага! За умов карантину дослідження провести вдома, а не в продуктовому
магазині: за етикетками товарів дослідіть, олією яких торгових марок ви користуєтесь?. Де її виробляють? 2. Чи користуєтесь ви імпортною
олією, та з яких саме країн?
3. Визначте, з якої сировини виготовлено
вітчизняну та імпортну олію.
4. Порівняйте зовнішній
вигляд олії різних сортів та об’єм тари.
5. Поясніть, якій олії
і чому ви надаєте перевагу.
Як ви
розумієте вислів Сократа: «Людина їсть, щоб жити, а не
живе, щоб
їсти»? Яку роль відіграє харчування у вашому житті?
Подивитись
навчальні фільми в You Tube: "Галузева структура та
фактори розміщення харчової промисловості України", "Проблеми та
перспективи харчової промисловості".
Правознавство
Тема: Твої права в
трудових відносинах. Право на працю, право на підприємницьку діяльність. Як
знайти роботу (одна година на тиждень).
Опрацювати
§ 19-20, стор.141-152
Прийняття на роботу
неповнолітніх. Робочий час і час відпочинку неповнолітніх. Оплата праці.
Особливості розірвання трудового договору з неповнолітніми. Охорона праці
неповнолітніх.
Практичне
заняття. Працевлаштування неповнолітніх:
1. Документи,
які потрібно подати при прийомі на роботу (схема 34 стор.142) – письмово.
2. Умови трудового договору (схема 35 стор.143) –
письмово.
3. Особливості
праці неповнолітніх (стор.148) – письмово.
4. Аналіз правових ситуацій
(стор. 151-152) – усно.
Немає коментарів:
Дописати коментар