понеділок, 16 березня 2020 р.

Завдання для 9 класу ліцеїстів Камелії до 20.03.2020 р.


                                           Шановні ліцеїсти!
На період карантину пропоную наступну структуру опрацювання тем та виконання завдань:
1.теми подані на тиждень (з числа тих предметів, які я у вас викладаю),
2.опрацювати їх у будь-який зручний для вас час протягом одного тижня,
3. відповіді надіслати до кожної   п’ятниці (20.03.2020, 27.03.2020, 03.04.2020 ),
4.результати виконання завдань фіксуватимуться в окремих журналах.
5.завдання висилати а посиланням на електронну пошту: getman2010@i.ua
Сподіваюсь на свідоме ставлення до виконання завдань.
         З повагою Гетьман Людмила Іванівна.
 9 клас
Економіка
Тема: Цінова еластичність пропозиції(дві години на тиждень).
Опрацювати питання: 1.Еластична і нееластична пропозиція (стор.122-124, підручник "Моя економіка"), усно.
2. Еластичність пропозиції в різних часових періодах (короткостроковому, середньостроковому та довгостроковому періодах)(стор.124-125), письмово.
Практичне заняття: Застосування теорії еластичності на практиці(ессе за матеріалами Інтернет-ресурсів).
Виконати графічно завдання: №155
Розв’язати  завдання по збірнику задач з економіки Г.О.Горленка №129, 130, 139,160,161.
Історія України
Тема: Українські землі в складі Російської імперії на початку ХХ ст. Соціально-економічний розвиток українських земель (одна година на тиждень).
Опрацювати: стор. 202-212 підручник "Історія України".
Проаналізувати графіки та діаграми на стор.205.
Виконати письмово завдання 2,3,4 на стор. 212
Подивитись навчальний фільм Економічний та суспільно-політичний розвиток України поч. ХХ ст. (укр.) ЗНО з історії України. 10хв.16сек You Tube


Всесвітня історія
Тема: Російська імперія в останній третині ХІХ - на початку ХХ ст. (одна година на тиждень).
Опрацювати § 21, підручник "Всесвітня історія", стор.160-175; дати відповідь на питання 13,14, 15 стор. 175 підручника(письмово).
Подивитись навчальний фільм "Російська імперія в останній третині ХІХ - на початку ХХ ст." You Tube, 3 хв 44 сек
Виконати завдання за відеофільмом(письмово):
1.     Наслідки реформ 60-70 рр. ХІХ ст.
2.     Скласти таблицю "Народництво"
3.     Намалювати карту "Напрями колоніальної політики Росії в останній третині ХІХ - на початку ХХ ст. ".
4.     Періодизація революції 1905-1907 рр. в Росії (схема).

          Географія
          Тема:  Виробництво харчових продуктів, напоїв(дві години на тиждень).
Опрацювати § 35
1.Чинники розміщення підприємств, що виробляють харчові продукти. Харчова промисловість в Україні.
2.Особливості технологій та чинники розміщення підприємств буряко-цукрового виробництва.
3.Особливості олійного, маслосироробного, плодоовочеконсервного виробництва.
4.Чинники розміщення рибного виробництва.
5. Хлібопекарне, макаронне, борошномельне, круп’яне виробництва.
          6. Кондитерські фабрики.
7.Розміщення пивоварного, виноробного виробництв, розливу безалкогольних напоїв, харчових продуктів у своєму регіоні.
 Практичне завдання:
1. Увага! За умов карантину дослідження провести вдома, а не в продуктовому магазині: за етикетками товарів дослідіть, олією яких торгових марок ви користуєтесь?. Де її виробляють? 2. Чи користуєтесь ви імпортною олією, та з яких саме країн?
 3. Визначте, з якої сировини виготовлено вітчизняну та імпортну олію.
4. Порівняйте зовнішній вигляд олії різних сортів та об’єм тари.
5. Поясніть, якій олії і чому ви надаєте перевагу.
Як ви розумієте вислів Сократа: «Людина їсть, щоб жити, а не
живе, щоб їсти»? Яку роль відіграє харчування у вашому житті?
Подивитись навчальні фільми в You Tube: "Галузева структура та фактори розміщення харчової промисловості України", "Проблеми та перспективи харчової промисловості".

Правознавство
Тема: Твої права в трудових відносинах. Право на працю, право на підприємницьку діяльність. Як знайти роботу (одна година на тиждень).
Опрацювати § 19-20, стор.141-152
Прийняття на роботу неповнолітніх. Робочий час і час відпочинку неповнолітніх. Оплата праці. Особливості розірвання трудового договору з неповнолітніми. Охорона праці неповнолітніх.
Практичне заняття. Працевлаштування неповнолітніх:
1.     Документи, які потрібно подати при прийомі на роботу (схема 34 стор.142) – письмово.
2.      Умови трудового договору (схема 35 стор.143) – письмово.
3.     Особливості праці неповнолітніх (стор.148) – письмово.
4.     Аналіз правових ситуацій (стор. 151-152) – усно.

Немає коментарів:

Дописати коментар