понеділок, 16 березня 2020 р.

Завдання для 8 класу ліцею Камелія до 20.03.2020 р.


Шановні ліцеїсти!
На період карантину пропоную наступну структуру опрацювання тем та виконання завдань:
1.теми подані на тиждень (з числа тих предметів, які я у вас викладаю),
2.опрацювати їх у будь-який зручний для вас час протягом одного тижня,
3. відповіді надіслати до кожної   п’ятниці (20.03.2020, 27.03.2020, 03.04.2020 ),
4.результати виконання завдань фіксуватимуться в окремих журналах.
5.завдання висилати а посиланням на електронну пошту: getman2010@i.ua
Сподіваюсь на свідоме ставлення до виконання завдань.
 З повагою Гетьман Людмила Іванівна.
8 клас
Економіка
Тема: Взаємодія попиту та пропозиції на прикладі економічного кругообігу за участю держави (дві години на тиждень)
Опрацювати: ст. 84 §10 підручник "Моя економіка".
Виконати графічні завдання письмово: стор. 117 (таблиця 12.2) та завдання стор.118, підручник "Моя економіка".
Розв’язати тестові завдання по збірнику задач з економіки Г.О.Горленка №107, 108, 109,110,111.
Історія України
Тема: Україна в період руїни(1657-1687 рр.) (дві години на тиждень)
Опрацювати: стор157-185 підручник "Історія України", скласти хронологію правління гетьманів та хронологію підписання мирних договорів.
Подивитись навчальний фільм "Руїна. Україна в період руїни 1657-1687 рр." You Tube, 29хв.32сек.
Виконати завдання за відеофільмом:
1.Закінчити речення "…здичавілі собаки вели боротьбу за…".
2.Намалювати карту Андрусівського договору.
3.Перший політичний в’язень(визначити хто та описати за що).
4.Умови Бучацького мирного договору(намалювати карту).
5.Бахчисарайський мирний договір, "Вічний мир" (скласти таблицю).
6.Слобідська Україна(схема за фільмом).

Всесвітня історія
Тема: Річ Посполита(одна година на тиждень)
Опрацювати § 19, підручник "Всесвітня історія", стор.145-154; дати відповідь на питання 8 стор. 154 підручника(письмово).
Подивитись навчальний фільм "Люблінська унія 1569 р.. Створення Речі Посполитої", You Tube, 9 хв 03 сек
Виконати завдання за відеофільмом(письмово):
1.     Що означають вислови: "союз коня і вершника", "ліберум вето".
2.     Намалювати дві схеми: "Люблінська унія", "Державний устрій Речі Посполитої".
3.     Перелічити українські воєводства в складі Речі Посполитої.
4.     Наслідки унії для України(позитивні, негативні).
5.     Продовжити речення: "Вавель – це застигла в камені…".

Переглянути навчальний фільм: Польська держава, через піднесення до свавілля. You Tube, 3 хв 01 сек

Немає коментарів:

Дописати коментар