неділю, 5 квітня 2020 р.

Завдання для ліцеїстів 10 класу з 06.04. по 10.04.2020 р.


Дорогі ліцеїсти! Канікули завершились. Ми з вами знову продовжуємо працювати. Сподіваюсь на вашу організованість та старанність, зацікавленість та відповідальність. Знання вам просто необхідні. Звісно необхідно докласти зусиль. Дорогу здолає той, хто йде!
      На третій тиждень карантину пропоную таку структуру нашої роботи:
1.теми подані на тиждень (з числа тих предметів, які я у вас викладаю);
2.опрацювати їх у будь-який зручний для вас час протягом одного тижня;
3. відповіді надіслати до кожної   п’ятниці (10.04.2020, 17.04.2020, 24.04.2020 );
4.результати виконання завдань фіксуватимуться в окремих журналах, а по закінченню карантину будуть перенесені до класних журналів;
5.завдання знаходяться на блозі ліцею (https://economics8-11.blogspot.com/), а відповіді висилати  на електронну пошту: getman2010@i.ua
6.час для онлайн- зустрічей: понеділок,четвер, п'ятниця кожного тижня з 14 до 15 год 30хв (детальніше дізнавайтесь у старости класу Щерботюк Анастасії).
                                                          З повагою Гетьман Людмила Іванівна.
10 клас
Економіка
Тема: Банки у функціонуванні ринку капіталів (дві години на тиждень).
1.Основні операції та послуги банків.
2.Попит і пропозиція на ринку грошей.
3 Регулювання діяльності банків національним регулятором
4.Лабораторна робота: Послуги, які надає банк.
Опрацювати:  §63 підручник " Економіка", стор. 220-225
Виконати  всі завдання письмово:
 1. Із яких елементів складається банківська система України?
2. Наведіть приклади активних і пасивних операцій банків.
 3. Охарактеризуйте завдання уряду щодо реформування банківської системи України.
4. Скласти схему "Види банківських кредитів"?
5.Завдання на 4-6 стор.225.
Розв’язати  завдання по збірнику задач з економіки
 Г.О.Горленка № №250, 251, 253, 538-547.
Історія України
Тема: . Західноукраїнські землі у міжвоєнний період. Українські землі в складі  Другої Речі Посполитої(одна година на тиждень).
1.Політика польської адміністрації в українських землях. Полонізація.
2.УНДО.
3.Ліворадикальний суспільний рух. Пацифікація.
4.Праворадикальний рух. УВО, ОУН.
Опрацювати: стор.181-189, §28 підручник "Історія України".
Завдання для письмового виконання:
1.     Східні креси (стор. 181-183): а) визначити, якими міжнародними договорами визначався перехід частини українських земель до Польщі,                                    б)перелічити ці землі.
2.     Намалювати карту: "Західноукраїнські землі в 1921-1938 рр."
3.     Лінія часу (стор. 181), намалювати і запам’ятати.
4. Складіть речення, використавши поняття, терміни, назви організацій: «східні креси», утраквістичні школи, осадники, пацифікація, Українське національно-демократичне об’єднання, Українське селянсько-робітниче соціалістичне об’єднання, Українська військова організація, Організація українських націоналістів.
          5. Схарактеризуйте одним реченням історичних діячів залежно від їхньої ролі в подіях Західної України в міжвоєнний період: А. Шептицький, В. Мудрий, Є. Коновалець, С. Бандера.

Всесвітня історія
Тема:  Передумови другої світової війни. Світ на порозі війни (одна година на тиждень).
          1. Насильницьке приєднання Австрії до Німеччини (аншлюс).
         2."Судетська проблема". Основні положення Мюнхенського пакту.
3.Анексія Клайпеди. "Польське питання".
4.Англо-франко-радянські переговори, їх наслідки.
5. "Пакт Молотова -Ріббентропа", зміст таємного додаткового протоколу до пакту.
Опрацювати § 19, підручник "Всесвітня історія", стор.184-193; дати відповідь на питання 5-7 стор. 192-193 підручника (письмово).
Робота з словником: пакт, аншлюс (письмово).
Аналіз: основні результати  й наслідки політики "умиротворення", (стор.187),  письмово.

                   Географія
         Тема: Загальна характеристика країни Африки (дві години на тиждень).
1.     Сучасна політична карта Африки. Особливості ЕГП.
2.     Райони збройних конфліктів та проявів тероризму.
3.     Склад регіону. Форми державного управління та територіального устрою країн Африки.
4.     Типи країн Африки за рівнем економічного розвитку.
5.     Природно-ресурсний потенціал та його використання.
6.     Населення. Урбанізаційні процеси.
Опрацювати §§43-44(стор.212-224) і виконайте завдання:"
1.     порівняйте частку Африки та Азії у площі, кількості населення та ВВП світу, зробіть висновки з одержаних даних;
2.      порівняйте транспортно-географічне положення країн, що розташовані в  різних частинах Африки;
3.     відшукайте на політичній карті Африки названі у тексті підручника «гарячі точки» в регіоні;
4.     намалюйте карту "Субрегіони Африки" (мал.167 стор.218) наведіть приклади держав, що належать до різних субрегіонів;
5.     накресліть схему: "Типи країн Африки за рівнем економічного розвитку" ;
6.     проаналізуйте карту природних ресурсів Африки (мал. 170), згрупуйте
країни за їх забезпеченістю мінеральними ресурсами за такими ознаками: а) країни, що багаті на різноманітні корисні копалини; б) країни, що багаті на 1 – 2 види корисних копалин; в) практично незабезпечені мінеральними ресурсами. З’ясуйте, в яких субрегіонах Африки розташовані країни з різних груп за забезпеченістю мінеральною сировиною.
7.     Виконати завдання в http://merkator.org.ua/testy/katehoriji/#okeanija, "Країни Африки на карті". Результат сфотографувати і вислати.
8.Подивитись фільм в You Tub : ТОП 15 КРУПНЕЙШИХ ГОРОДОВ АФРИКИ 🌍,06хв.11 сек. і дати відповідь на запитання, в яких країнах вони знаходяться; яке місто називають "Парижем Африки", а яке найбільше за населенням.


Громадянська освіта

Тема: Підприємництво (дві години на тиждень).
           1.Поняття: "підприємництво", "бізнес".
2.Мета та основні принципи ведення бізнесу за українським законодавством.
3.Соціальна відповідальність бізнесу.
4.Правовий захист бізнесу. 
5.Ринок праці.
6.Аналіз попиту на ринку праці і складання резюме.

Опрацювати: теми 5-6 (стор.146-151):
1.проаналізувати схему "Кваліфікаційні групи"(усно), стор.150;
2.виконати завдання 1,5,6(стор. 151, письмово);
3. основні принципи ведення бізнесу за українським законодавством  (стор.146), схема письмово;
4. соціальна відповідальність бізнесу стор.147 – письмово;
5. дати визначення поняттю "підприємництво", вивчити його.
Практичне завдання: підготувати презентацію "Якою я бачу свою майбутню професію?"
Навчитись вільно оперувати поняттями: економіка як сфера життя, домогосподарство, підприємницька діяльність, сталий розвиток, соціальна держава, ринкова економіка, конкуренція, бюджет, податки, прибуток, зарплата,  професія, лобізм, корупція.

Немає коментарів:

Дописати коментар