неділю, 12 квітня 2020 р.

Завдання на четвертий тиждень карантину з 13.04 по 17.04. 2020 р. для 10 класу


Дорогі ліцеїсти!  Ми з вами  продовжуємо працювати. Сподіваюсь на вашу організованість та старанність, зацікавленість та відповідальність. Знання вам просто необхідні. Звісно необхідно докласти зусиль. Дорогу здолає той, хто йде!
      На четвертий тиждень карантину пропоную таку структуру нашої роботи:
1.теми подані на тиждень (з числа тих предметів, які я у вас викладаю);
2.опрацювати їх у будь-який зручний для вас час протягом одного тижня;
3. відповіді надіслати до кожної   п’ятниці (10.04.2020, 17.04.2020, 24.04.2020 );
4.результати виконання завдань фіксуватимуться в окремих журналах, а по закінченню карантину будуть перенесені до класних журналів;
5.завдання знаходяться на блозі ліцею (https://economics8-11.blogspot.com/), а відповіді висилати  на електронну пошту: getman2010@i.ua;
6.час для онлайн- зустрічей: понеділок, четвер кожного тижня з 14 до 14 год 30хв.  Увага! Змінено код доступу до онлайн-зустрічей (детальніше дізнавайтесь у старости класу Щербатюк Анастасії).
                                                          З повагою Гетьман Людмила Іванівна.

10 клас
Економіка
Тема: Фінансово - кредитні посередники(дві години на тиждень).
1.Страхові компанії.
2.Трасти. Лізинг, факторинг.
3.Інвестиційні фонди.
Опрацювати:  §64 підручник " Економіка", стор. 226-227.
Виконати  всі завдання письмово:
1.Що спільного й відмінного у функціонуванні банків і небанківських фінансово-кредитних інститутів?
2. Охарактеризуйте основні небанківські фінансово-кредитні інститути: кредитні спілки, ломбарди, страхові компанії, трасти, інвестиційні та страхові фонди.
3. Назвіть конкретні приклади небанківських фінансово-кредитних інститутів, які функціонують у вашій місцевості.
 Розв’язати  завдання по збірнику задач з економіки  Г.О.Горленка № №254, 255, 256, 548, 549.

Історія України
Тема: Практичне заняття: «Постать в історії – Євген Коновалець, Дмитро Донцов, Степан Бандера»(одна година на тиждень).
1.Організаційне оформлення національної течії в українському визвольному русі. Євген Коновалець (стор.188 письмово).
2.Дмитро Донцов – лідер інтегрального націоналізму(https://uk.wikiquote.org/wiki/Донцов_Дмитро_Іванович, 6 цитат про націю- письмово).
3.Степан Бандера(подивитись фільм в You Tub "56 років тому загинув Степан Бандера".03хв.32 сек. і дати відповідь на запитання: Де похований Степан Бандера і чому не перепохований в Україні?

Всесвітня історія
Тема:  Друга світова війна. Початок і розгортання  Другої світової війни            (одна година на тиждень).
          1. Причини, характер і періодизація Другої світової війни(стор. 200-201 письмово).
         2.Розгром Польщі. "Дивна війна" (стор.201-203 усно).
3.Радянсько-фінська війна(стор. 204 усно).
4.Розгортання воєнних дій в 1940 -1941 рр.(стор. 205-208 скласти хронологію подій та намалювати карту, стор.208 - письмово).
Опрацювати § 20, підручник "Всесвітня історія", стор.200-209.

Географія
Тема: Глобальні проблеми людства(дві години на тиждень).
1.Поняття про глобальні проблеми людства.
2. Проблеми війни і миру.
3. Екологічні проблеми.
4. Сировинні та енергетичні проблеми.
5. Проблема голоду.
6. Боротьба зі злочинністю, тероризмом.
7. Епідемія, пандемія.
 8.Роль світової громадськості у  розв’язуванні глобальних проблем людства.

Подивитись фільм в You Tub : Глобальні проблеми людства та їхнє вирішення!!!. 05хв. 24сек. Дати відповідь на питання: чому тікає питна вода з поверхні Землі, які можливі шляхи вирішення екологічних проблем (письмово).

Підготувати презентацію: "Хронологія пандемії COVID-19 у Кам’янці".

Громадянська освіта

Тема: Лобіювання інтересів та корупція (стор.152-155).
Тестовий контроль теми: Взаємодія громадян і держави в досягненні суспільного добробуту (дві години на тиждень).
           1.Лоббізм. Ставлення до лоббізму в різних країнах(стор.152, усно).
           2.Причини корупції та її види (скласти схему, стор. 153, письмово).
           3.Шляхи подолання корупції(стор. 154, усно).
           4. Практичне заняття (стор. 156, письмово).
            5.Тестовий контроль теми (стор.157-158, письмово).
Навчитись вільно оперувати поняттями: економіка як сфера життя, домогосподарство, підприємницька діяльність, сталий розвиток, соціальна держава, ринкова економіка, конкуренція, бюджет, податки, прибуток, зарплата,  професія, лобізм, корупція.

Немає коментарів:

Дописати коментар