неділя, 12 квітня 2020 р.

Завдання на четвертий тиждень карантину з 13.04 по 17.04 2020 р. для 8 класу


Дорогі ліцеїсти!  Ми з вами  продовжуємо працювати. Сподіваюсь на вашу організованість та старанність, зацікавленість та відповідальність. Знання вам просто необхідні. Звісно необхідно докласти зусиль. Дорогу здолає той, хто йде!
      На четвертий тиждень карантину пропоную таку структуру нашої роботи:
1.теми подані на тиждень (з числа тих предметів, які я у вас викладаю);
2.опрацювати їх у будь-який зручний для вас час протягом одного тижня;
3. відповіді надіслати до кожної   п’ятниці (10.04, 17.04.2020, 24.04.2020 );
4.результати виконання завдань фіксуватимуться в окремих журналах, а по закінченню карантину будуть перенесені до класних журналів;
5.завдання знаходяться на блозі ліцею (https://economics8-11.blogspot.com/), а відповіді висилати  на електронну пошту: getman2010@i.ua
6.час для онлайн- зустрічей: вівторок, середа кожного тижня з 14 до 15 год 30хв.  Увага! Змінено код доступу до онлайн-зустрічей. (детальніше дізнавайтесь у старости класу Зубка Максима).
                                                          З повагою Гетьман Людмила Іванівна.
8 клас
Економіка
Тема: Графічний аналіз  еластичності попиту і пропозиції (дві години на тиждень).
Опрацювати: ст.124-125 §13 підручник "Моя економіка".
Виконати  завдання письмово: стор. 126, Практичні завдання (1 завдання).
Усно( до переказування): чинники, що визначають цінову еластичність попиту: стор.125, підручник "Моя економіка".
Розв’язати  завдання по збірнику задач з економіки Г.О.Горленка №№137, 138,139,140,141
Обов’язково вийдіть на онлайн-зв’язок, тема нова і потребує пояснення вчителя(час зв’язку вказаний вище).

 Історія України
Тема: Церковне життя. Культура наприкінці ХVІІ ст. першій половині  ХVІІІ ст. Наш край наприкінці ХVІІ ст. першій половині  ХVІІІ ст. (дві години на тиждень).
1.Підпорядкування Української православної церкви Московському патріархату(стор.206-207), підручник "Історія України"- скласти тези.
2.Особливості розвитку культури (стор.207 - усно).
3. Основні здобутки української культури (стор.208-217- скласти таблицю).
4.Наш край наприкінці ХVІІ ст. першій половині  ХVІІІ ( презентація про Кам’янку цього періоду за матеріалами Інтернет та враховуючи завдання на стор. 218-219).
Опрацювати: §28 підручник "Історія України".
Подивитись навчальний фільм Козацька звитяга - 2. Випуск №14 (49). Історія. Козацьке бароко. Архітектура. You Tube, 06 хв.08 сек.
Виконати завдання за відеофільмом:
1.Визначте характерні рисі для стилю козацького бароко.
2.Скільки споруд було збудовано коштом І. Мазепи, та назвіть ці споруди.
3.Перелічіть найкращі барокові споруди в Україні?

Всесвітня історія
Тема: Епоха Просвітництва(одна година на тиждень).
1.Ідеї просвітництва в освіті, науці, культурі, громадському житті (стор.178-186) усно.
2. Промислова революція та її наслідки (скласти таблицю технічних винаходів, стор.187-188).
3.Освічений абсолютизм ( дати визначення поняття освічений абсолютизм, скласти хронологію основних подій стор.192-201)
Опрацювати § 22-23, підручник "Всесвітня історія"
Подивитись навчальний фільм Освічений абсолютизм (8 клас) You Tube, 05 хв 15 сек
Виконати завдання за відеофільмом(письмово):
1.     В яких країнах найяскравіше проявився освічений абсолютизм?
2.     Завдяки яким політикам зміцнилось становище Пруссії та хто з них проводив політику віротерпимості?
           3.Перелічити заходи політики Просвітництва Єлизавети Петрівни.

Немає коментарів:

Дописати коментар