неділя, 12 квітня 2020 р.

Завдання на четвертий тиждень карантину з 13.04 по 17.04. 2020 р. для 9 класу


Дорогі ліцеїсти!  Ми з вами  продовжуємо працювати. Сподіваюсь на вашу організованість та старанність, зацікавленість та відповідальність. Знання вам просто необхідні. Звісно необхідно докласти зусиль. Дорогу здолає той, хто йде!
      На четвертий тиждень карантину пропоную таку структуру нашої роботи:
1.теми подані на тиждень (з числа тих предметів, які я у вас викладаю);
2.опрацювати їх у будь-який зручний для вас час протягом одного тижня;
3. відповіді надіслати до кожної   п’ятниці ( 10.04, 17.04.2020, 24.04.2020 );
4.результати виконання завдань фіксуватимуться в окремих журналах, а по закінченню карантину будуть перенесені до класних журналів;
5.завдання знаходяться на блозі ліцею (https://economics8-11.blogspot.com/), а відповіді висилати  на електронну пошту: getman2010@i.ua
6.час для онлайн- зустрічей: вівторок, середа кожного тижня з 11 до 12 год 30хв.  Увага! Змінено код доступу до онлайн-зустрічей (детальніше дізнавайтесь у старости класу Пугачової Аліни).
                                                          З повагою Гетьман Людмила Іванівна.
9 клас
Економіка
Тема: Держава в ринковій економіці. Соціально-економічні проблеми населення (дві години на тиждень).
1.Основні цілі соціальної політики держави.
2.Сфера освіти та медичного обслуговування.
3.Сфера соціального захисту дітей та людей похилого віку.
4.Прожитковий мінімум, мінімальна заробітна плата.
5.Соціальне страхування.
Опрацювати питання:  підручник §21, стор.199-205 "Моя економіка"), усно.
Скласти таблицю: "Розмір прожиткового мінімуму" ( використавши дані Інтернет за 2020 р,2019 р., 2018 р. і таблицю 21.1 на стор.205, (письмово).
Скласти схему: "Типи реклами" використавши текст на стор.189 (письмово).
Завдання, стор.204 , 1 (письмово.)
 Практичне завдання: стор.198 (1,2,3) письмово. Розв’язати  завдання по збірнику задач з економіки Г. О. Горленка  №222, 223, 224, 225, 226.

Історія України
Тема:  Західноукраїнські землі в складі Австро-Угорщини на початку ХХ ст.. Соціально-економічний розвиток західноукраїнських земель (одна година на тиждень).
1.Особливості розвитку промисловості підавстрійської України на початку 20 ст.(аналіз інформації діаграм стор. 247 - усно).
2.Основні проблеми в сільському господарстві (скласти схему стор.249-250 -письмово).
3.Українська діаспора.
4.Боротьба за створення українського університету у Львові.
Опрацювати: §30,  стор. 246-254 підручник "Історія України".
Накреслити і вивчити лінію часу (стор. 246).
Завдання: "Перевірте, чого навчилися" (2, 4 завдання), письмово, стор.254.

Подивитись навчальний фільм: 120 років еміграції українців до Канади

  03 хв. 16 сек You Tube . які побутові умови життя перших емігрантів у Канаді(письмово).

Всесвітня історія
Тема: Пробудження Азії. Китай. ( друга половина ХІХ початок ХХ ст.) (одна година на тиждень).
Опрацювати § 24, підручник "Всесвітня історія", стор.196-204; дати відповідь на питання 1-6, стор. 204 підручника (письмово).
Намалювати карту: "Китай, Індія у 19 ст "(стор.198), використати  умовні позначення.
Подивитись навчальний фільм " Синьхайская революция (1911-1912) You Tube, 03 хв 34 сек
Виконати завдання за відеофільмом(письмово):
1.     За інформацією (справа в нижньому прямокутнику кадрів відеофільму) прослідкувати хід основних подій?

          Географія
          Тема: Транспорт світу  (дві години на тиждень).
1.Країни, що вирізняються високим рівнем розвитку мережі залізниць й автомобільних шляхів.
2. Найбільші морські порти, їхній вплив на розміщення промисловості. 3.Найбільші судноплавні річки світу.
4. Найбільші аеропорти світу.
5. Міжнародні транспортні коридори.
 Опрацювати §39, стор.184-191.
1. Повторити переваги і недоліки різних видів транспорту (усно).
2.Сегментна діаграма: " Пасажирські і вантажні перевезення", мал. 96, стор. 184 (письмово).
3.Пояснити переваги маглев, таблиця 2 стор.186 (письмово).
4. Чому основна частина пасажирських перевезень у світі здійснюється автомобільним транспортом?
5.Повторити  поняттям: транспортна інфраструктура, транспортні магістралі, транспортний вузол (усно).
6 Практичне завдання: підготувати презентацію "Основні аеропорти світу"
Подивитись навчальний фільм в You Tube 01 хв 32сек: " Водний транспорт"  Географія, 9 клас та визначити, що таке каботажне перевезення.

Правознавство
Тема: Якщо право – це професія.
1.     Професія – юрист.
2.      Юристи в нашому житті.
3.     Поліцейські (патрульні, дільничні офіцери поліції), (одна година на тиждень).
Опрацювати § 24, стор.170- 176.
1. Які правоохоронні органи ви знаєте?(усно)
2. Які функції виконує Національна поліція України?(письмово)
3. Які завдання виконує Генеральна прокуратура України?- письмово.
3.Накресліть схему " Світ юридичних професій", за матеріалами § 24.

Немає коментарів:

Дописати коментар