неділю, 5 квітня 2020 р.

Завдання для ліцеїстів 11 класу з 06.04 по 10.04.2020 р.



      Дорогі ліцеїсти! Канікули завершились. Ми з вами знову продовжуємо працювати. Сподіваюсь на вашу організованість та старанність, зацікавленість та відповідальність. Знання вам просто необхідні. Звісно необхідно докласти зусиль. Дорогу здолає той, хто йде!
      На третій тиждень карантину пропоную таку структуру нашої роботи:
1.теми подані на тиждень (з числа тих предметів, які я у вас викладаю);
2.опрацювати їх у будь-який зручний для вас час протягом одного тижня;
3. відповіді надіслати до кожної   п’ятниці (10.04.2020, 17.04.2020, 24.04.2020 );
4.результати виконання завдань фіксуватимуться в окремих журналах, а по закінченню карантину будуть перенесені до класних журналів;
5.завдання знаходяться на блозі ліцею (https://economics8-11.blogspot.com/), а відповіді висилати  на електронну пошту: getman2010@i.ua
6.час для онлайн- зустрічей: понеділок, четвер, п'ятниця, кожного тижня з 11 до 12 год 30хв(детальніше дізнавайтесь у старости класу Христенко Вікторії).
                                                          З повагою Гетьман Людмила Іванівна.
11 клас
Економіка
Тема: Реклама: мета, засоби, сучасні форми(дві години на тиждень).
1.Етапи рекламної компанії.
2.Функції реклами на різних етапах життєвого циклу товару.
3. Роль у просуванні товару на ринку  «паблік рілейшнз».
4.Контроль та регламентація рекламної діяльності  державою та громадськістю.
5.Практикум. Складові маркетингу: продукт, продажна ціна, просування, позиція на ринку.
Опрацювати: ст.78-81 §21 підручник " Економіка".
Накреслити таблицю: " Функції реклами на різних етапах життєвого циклу товару"(стор.78), "Різновиди проектів та їх характеристика" (стор.70).
Визначте, чи правильним є твердження: «Визначте, чи правильним є твердження:
«Розвиток потреб населення в послугах є причиною швидкого поширення маркетингу» (усно).
Виконати завдання (письмово):
1.      наведіть приклади окремих видів реклами залежно від засобів їх поширення.
2.     чим відрізняються від реклами заходи «паблік рілейшнз»?
3.     охарактеризуйте цільову аудиторію реклами для таких товарів: 1) дитяче харчування; 2) чоловічі сорочки; 3) спортивне спорядження для шейпінгу й аеробіки.
Підготувати презентацію: "Реклама на транспортних засобах".
Опрацювавши цю тему ви навчитесь : розрізняти складові та функції
управління, етапи маркетингового дослідження; розкривати сутність економічних проектів; визначати роль управління у функціонуванні будь-якої організації; характеризувати сучасні підходи до управління підприємством.

Історія України
Тема: Становлення  незалежної України(дві години на тиждень).
1.Міжнародні відносини України: США, НАТО, ЄС.
2.Будапештський меморандум.
3.Вступ України до Ради Європи.
4.Відносини України з Росією. 
5.Президентські вибори 2004 р.
6.Помаранчева революція її наслідки.
Опрацювати: стор.196-206 §24  підручник "Історія України";
скласти хронологію основних подій використавши лінії часу (стор.196) та текст  параграфа;
виконати завдання 1, 2, 4 (стор. 206) письмово;
намалювати карту "Становлення незалежної України 1991-2013 рр. "(стор. 205);
Подивитись навчальний фільм " В случае захвата Тузлы, украинская армия была готова открыть огонь".  You Tube, 05хв.21сек. В чому труднощі стосунків між Україною і Росією в акваторії Керченської протоки?

Всесвітня історія
Тема: Країни Латинської Америки в другій половині ХХ – на початку ХХІ ст.(одна година на тиждень).
1.     Соціально-економічний та політичний розвиток регіону після Другої світової війни.
2.     Кубинська революція. Фідель Кастро Рус.
3.     Латиноамериканські держави на межі ХХ – на початку ХХІ ст..
4.     Інтеграційні процеси в країнах Латинської Америки й Карибського басейну.
Опрацювати § 18, підручник "Всесвітня історія", стор.162 -171; виконати завдання 2,3,4,на стор.171 підручника(письмово).
Подивитись навчальний фільм " Українські традиції Латинської Америки. ПравдаТУТ Львів", 04 хв 22 сек;You Tube .Які факти в регіоні знають про українців?

                               Географія
         Тема: . Суспільна географія України. Українська держава(одна година на тиждень).
1.Українська держава і територія держави України.
2.Політико-географічне положення України: глобальне, регіональне, сусідське.   3.Політико-економічна оцінка державного кордону України.
4.Реформування адміністративно-територіального устрою України.
Опрацювати §28 (стор.146-151).
Накреслити схеми: "Морські економічні зони Чорного моря", стор.147; "Основні вектори сучасних геопросторових  зв’язків України", стор.148.
Визначте позитивні і негативні риси політико-географічного положення України. Як вони впливають на економічні зв’язки України з сусідніми державами?(письмово)
Назви яких областей не збігаються з назвами їх обласних центрів?(письмово)
          Готуємось до ЗНО
Для тих ліцеїстів, які обрали історію та географію для ЗНО:
1.Історія: тести ЗНО минулих років, 2012 р.(всі сесії).
2.Георафія: тести ЗНО минулих років, 2015 р.(всі сесії).
Увага! Після проходження тестів відкриєте результат, сфотографуєте на смартфон і перекинете фото на електронну пошту getman2010@i.ua

Немає коментарів:

Дописати коментар