неділю, 5 квітня 2020 р.

Завдання для ліцеїстів 9 класу з 06.04 по 10.04. 2020 р.



      Дорогі ліцеїсти! Канікули завершились. Ми з вами знову продовжуємо працювати. Сподіваюсь на вашу організованість та старанність, зацікавленість та відповідальність. Знання вам просто необхідні. Звісно необхідно докласти зусиль. Дорогу здолає той, хто йде!
      На третій тиждень карантину пропоную таку структуру нашої роботи:
1.теми подані на тиждень (з числа тих предметів, які я у вас викладаю);
2.опрацювати їх у будь-який зручний для вас час протягом одного тижня;
3. відповіді надіслати до кожної   п’ятниці (10.04.2020, 17.04.2020, 24.04.2020 );
4.результати виконання завдань фіксуватимуться в окремих журналах, а по закінченню карантину будуть перенесені до класних журналів;
5.завдання знаходяться на блозі ліцею (https://economics8-11.blogspot.com/), а відповіді висилати  на електронну пошту: getman2010@i.ua
6.час для онлайн- зустрічей: вівторок, середа, п'ятниця кожного тижня з 11 до 12 год 30хв (детальніше дізнавайтесь у старости класу Пугачової Аліни).
                                                          З повагою Гетьман Людмила Іванівна.
9 клас
Економіка
Тема: Суб'єкти інфраструктура ринку. Роль держави для розвитку ринку
 (дві години на тиждень).
1.Держава споживачеві: громадські товари, зовнішні ефекти.
2.Захист прав споживачів.
3.Держава підприємцю: захист прав власності.
4.Захист конкуренції. Антимонопольне законодавство.
Опрацювати питання:  підручник §19-20, стор.185-198 "Моя економіка"), усно.
Скласти таблицю: "Зовнішні ефекти" (їх поділ, власні приклади) використавши текст на стор.187-188(письмово).
Скласти схему: "Типи реклами" використавши текст на стор.189 (письмово).
Вивчити напам’ять визначення " Побічні наслідки, громадські товари", стор.190.
 Практичне завдання: стор.198 (1,2,3) письмово. Розв’язати  завдання по збірнику задач з економіки Г. О. Горленка  №217, 218, 219, 220, 221.

Історія України
Тема: Суспільно-політичне життя в Наддніпрянській Україні на початку ХХ ст. (одна година на тиждень).
1.Події революції 1905-1907 рр. в Україні.
2.Наддніпрянська Україна в 1907-1914 рр.
3.Практичне заняття №6.
Опрацювати: §27-28,  стор. 222- 238 підручник "Історія України".
Накреслити і вивчити лінію часу (стор. 222, 232).
Завдання: "Перевірте, чого навчилися" (1-4завдання), письмово, стор.238, тестові завдання (стор.242-245).
Подивитись навчальний фільм: Україна на початку 20 століття ЗНО   22 хв. 02 сек You Tube . в чому суть столипінської реакції(письмово).

Всесвітня історія
Тема: Пробудження Азії. Міжнародні відносини ( друга половина ХІХ початок ХХ ст.). Японія (одна година на тиждень).
Опрацювати § 23, підручник "Всесвітня історія", стор.188-196; дати відповідь на питання 1-6, 11 стор. 195-196 підручника (письмово).
Намалювати карту: "Японія, Корея, Китай у 1904-1905 рр. "(стор.195), додати до неї умовні позначення.
Подивитись навчальний фільм " Реформы Мэйдзи в Японии (рус.) Новая история" You Tube, 13 хв 14 сек
Виконати завдання за відеофільмом(письмово):
1.     Як в країні створювались зразкові підприємства?
2.     Особливості модернізації Японії та основні її прояви.
                      Географія
          Тема: Транспорт України.
1.     Найважливіші автомагістралі України.
2.      Водні шляхи, найбільші морські та річкові порти України.
3.     Повітряний транспорт.
     4.Транспортні вузли.
      5.Міжнародні транспортні коридори на території України (дві години на тиждень).
Опрацювати §§ 37, 38, стор.176-184.
1. Повторити секторальну модель економіки (усно).
2.Сегментна діаграма: "Структура мережі автомобільних доріг загального користування", мал. 94, стор. 182 (письмово).
4.Пояснити транзитне значення транспортних магістралей України (письмово).
5. Повторити  поняттям: транспортна інфраструктура, транспортні магістралі, транспортний вузол (усно).
6 Практичне завдання: підготувати презентацію "Автомобільний транспорт України"
Подивитись навчальний фільм в You Tube 10 хв 13сек: " 10 САМЫХ НЕОБЫЧНЫХ ТРАНСПОРТНЫХ СРЕДСТВ В МИРЕ" та визначити, який з них , на вашу думку, знайшов би найбільше користувачів в Україні..

Правознавство
Тема: Адміністративна та кримінальна відповідальність неповнолітніх (одна година на тиждень)..
1.     Загальний порядок притягнення до відповідальності.
2.     Обставини, які враховують при призначенні адміністративного
стягнення чи кримінального покарання.
3.     Адміністративні стягнення.
4.      Кримінальна відповідальність і кримінальні покарання.
5.     Особливості адміністративної та кримінальної  відповідальності неповнолітніх.
Опрацювати § 22-23, стор.157-167.
1.Схема 39. "Види кримінальних покарань" стор. 164- письмово.
2. З якого віку настає відповідальність за адміністративне правопорушення(проступок), злочин ? – повторити, усно.
3.Накресліть схему " Органи, що розглядають адміністративні правопорушення", стор.160.
4.Письмово завдання 12 стор.167.

Немає коментарів:

Дописати коментар