понеділок, 20 квітня 2020 р.

Завдання на п'ятий тиждень карантину для 9 класу до 24.04.2020 р.


Дорогі ліцеїсти!  Ми з вами  продовжуємо працювати. Сподіваюсь на вашу організованість та старанність, зацікавленість та відповідальність. Знання вам просто необхідні. Звісно необхідно докласти зусиль. Дорогу здолає той, хто йде!
      На п’ятий тиждень карантину пропоную таку структуру нашої роботи:
1.теми подані на тиждень (з числа тих предметів, які я у вас викладаю);
2.опрацювати їх у будь-який зручний для вас час протягом одного тижня;
3. відповіді надіслати до  п’ятниці ( 24.04.2020 );
4.результати виконання завдань фіксуватимуться в окремих журналах, а по закінченню карантину будуть перенесені до класних журналів;
5.завдання знаходяться на блозі ліцею (https://economics8-11.blogspot.com/), а відповіді висилати  на електронну пошту: getman2010@i.ua
6.час для онлайн- зустрічей середа  з 11 до 12 год 30 хв.  Увага!  Код доступу до онлайн-зустрічей попередній (детальніше дізнавайтесь у старости класу Пугачової Аліни).
                                                          З повагою Гетьман Людмила Іванівна.

9 клас
Економіка
Тема: Види конкуренції (дві години на тиждень).
          1. Досконала конкуренція і монополія.
2.Особливості основних типів ринкових структур.
3. Недосконала конкуренція. Монополія, олігополія.
4.Монополістична конкуренція.
Опрацювати питання:  підручник §16, стор.151-158 "Моя економіка"), усно.
Практичне завдання, стор.158  (письмово.)
         Розв’язати  завдання по збірнику задач з економіки Г. О. Горленка  №342, 343.



Історія України
Тема: Український рух в Буковині і Закарпатті.
Практичне заняття №7. Вплив греко-католицької церкви на формування національної свідомості населення західноукраїнських земель(одна година на тиждень).
1.Рух за реформу виборчої системи Австро-Угорщини(аналіз інформації  стор. 259-261 - усно).
2.Створення мережі фізкультурно-спортивних товариств(скласти схему стор.262-263 -письмово).
3. Практичне заняття №7(стор.265-269 - опрацювати усно; запитання на стор.267 відповідь письмова).
Опрацювати: §31-32,  стор. 255-268 підручник "Історія України".

Всесвітня історія
Тема: Спроби модернізації Османської імперії. 
Молодотурецька революція 1908 р.
 Спроби модернізації Персії (Ірану) 1905-1911 рр. (одна година на тиждень).
Опрацювати § 25, підручник "Всесвітня історія", стор.204-210; дати відповідь на питання 1-7, стор. 210 підручника (письмово).

                      Географія
          Тема: Торгівля як вид послуг (одна година на тиждень).
       1.Форми торгівлі та показники зовнішньої торгівлі(стор.192-193, усно).
       2.Торгівля в Україні. Обсяги та структура експорту й імпорту товарів та послуг. Чинники концентрації роздрібної торгівлі в населених пунктах, регіонах(завдання 5 стор.195- письмово).
      3. Світова організація торгівлі. Регіональні зони вільної торгівлі (NAFTA, ASEAN та ін.)  (заданими Інтернет визначте країни-члени СОТ,ЄС, НАФТА, АСЕАН- письмово).
       Опрацювати §40-41, стор.192-198.

Правознавство
Тема: Якщо право – це професія. Практичне заняття(одна година на тиждень).
Подивіться в Інтернеті:
https://www.npu.gov.ua/ru/ — сайт Національної поліції України;
http://www.gp.gov.ua/ua/dskon.html — сайт Генеральної прокуратури України;
https://ssu.gov.ua/ua/ — сайт Служби безпеки України та дайте відповідь на запитання(письмово):
1.висловіть свою думку щодо того, чому Службу безпеки України називають спеціальною службою;
2. порівняйте відомі вам правоохоронні органи (їхні функції, структури, порядок призначення чи обрання, форми діяльності й участі в
правоохоронній діяльності);
3. на основі вашого життєвого досвіду, спілкування з батьками й іншими дорослими людьми, повідомлень засобів масової інформації
проаналізуйте, як в умовах коронавірусу змінюється роль різних правоохоронних органів.


Немає коментарів:

Дописати коментар