понеділок, 20 квітня 2020 р.

Завдання на п'ятий тиждень карантину для 10 класу до 24.04.2020 р.


Дорогі ліцеїсти!  Ми з вами  продовжуємо працювати. Сподіваюсь на вашу організованість та старанність, зацікавленість та відповідальність. Знання вам просто необхідні. Звісно необхідно докласти зусиль. Дорогу здолає той, хто йде!
      На п’ятий тиждень карантину пропоную таку структуру нашої роботи:
1.теми подані на тиждень (з числа тих предметів, які я у вас викладаю);
2.опрацювати їх у будь-який зручний для вас час протягом одного тижня;
3. відповіді надіслати до  п’ятниці ( 24.04.2020 );
4.результати виконання завдань фіксуватимуться в окремих журналах, а по закінченню карантину будуть перенесені до класних журналів;
5.завдання знаходяться на блозі ліцею (https://economics8-11.blogspot.com/), а відповіді висилати  на електронну пошту: getman2010@i.ua
6.час для онлайн- зустрічей четвер з 14 до 15 год 30 хв.  Увага!  Код доступу до онлайн-зустрічей попередній (детальніше дізнавайтесь у старости класу Щербатюк Анастасії).
                                                          З повагою Гетьман Людмила Іванівна.
10 клас
Економіка
Тема: Урок узагальнення. Гроші як інструмент ринкової економіки.
Ринкова інфраструктура сучасної України(дві години на тиждень).
1. Охарактеризуйте місце та значення ринкової інфраструктури для розвитку різних економічних суб’єктів(усно).
2. Якою є ваша думка щодо ролі держави у створенні ефективної ринкової інфраструктури?(усно)
3. Зберіть і проаналізуйте інформацію про діяльність одного з українських банків, страхових компаній, служб зайнятості й працевлаштування. (презентація).
Опрацювати:  §66 підручник " Економіка", стор. 230.
Розв’язати  завдання по збірнику задач з економіки  Г.О.Горленка № №257-263.

Історія України
Тема: Українські землі в складі Чехословаччини та Румунії (одна година на тиждень).
1.Доля Закарпатської України за Сен-Жерменським та Тріанонським договорами (стор.190-192 письмово).
2.Від Підкарпатської Русі до Карпатської України. А. Волошин( хронологія основних подій - письмово, стор.193-195).
3. Становище українських земель в складі Румунії. Татарбунарське повстання(стор. 195-196, усно).
Опрацювати § 29, підручник "Історія України", стор.190-196.


Всесвітня історія
Тема:  Друга світова війна. Розширення агресії в 1941-1942 рр.(одна година на тиждень).
          1. Німецько-радянська війна (стор. 209-213 усно).
         2.Хід воєнних дій на фронтах Південно-Східної Азії, Північної Африки та в Атлантиці(стор.213-214 усно).
3.Окупаційний режим на окупованих територіях. Голокост(стор.215-216 усно).
4.Рух Опору.(стор. 216-217 скласти хронологію подій та намалювати карту, стор.208 – усно).
5. Підсумки другого етапу Другої світової війни та хронологія основних подій (стор.217, переказувати близько до тексту на онлайн-уроці)
Опрацювати § 21, підручник "Всесвітня історія", стор.209-218.

Географія
Тема: Україна в геополітичному вимірі(дві години на тиждень).
1. Геополітична структура сучасного світу (стор.247-248, усно).
2.Місце України на сучасній геополітичній карті світу(стор.248, усно).
3. Основні вектори сучасної української геополітики(стор.248-249 усно).
Підготувати інформацію про взаємовідносини України з однією з країн Азіатсько-Тихоокеанського регіону (письмово).
Опрацювати § 48, підручник "Географія", стор.247-249.
Захист проектів: чому тікає питна вода з поверхні Землі, які можливі шляхи вирішення екологічних проблем (усно).
Захист презентації: "Хронологія пандемії COVID-19 у Кам’янці".

Громадянська освіта

Тема:  Україна, Європа, світ. Інтеграція і глобалізація(дві години на тиждень)..
1.     Основні поняття "глобалізація", "інтеграція"(стор.160 - письмово).
2.     Вашингтонський консенсус провідних країн світу 1992 р.(стор.161 - усно).
3.     Передумови створення єдиної Європи (стор.161, таблиця, письмово).
4.     Етапи європейської економічної інтеграції(стор.164, таблиця, письмово).
5.     Основні мотиви міграції населення(стор.165, усно)
Практичне заняття: робота в групах (аналіз глобальних проблем сучасності).Організовуємо місію ООН з подолання стихійного лиха.
Опрацювавши тему учень навчиться  визнавати важливість європейського вектору розвитку України, усвідомлює взаємозалежність  життя місцевої громади, України, Європи та світу, усвідомлює роль та значення міжнародних організацій для регіону і світу та України.


Немає коментарів:

Дописати коментар