неділю, 12 квітня 2020 р.

Завдання на четвертий тиждень карантину з 13.04 по 17.04 2020 р. для 11 класу


Дорогі ліцеїсти!  Ми з вами  продовжуємо працювати. Сподіваюсь на вашу організованість та старанність, зацікавленість та відповідальність. Знання вам просто необхідні. Звісно необхідно докласти зусиль. Дорогу здолає той, хто йде!
      На четвертий тиждень карантину пропоную таку структуру нашої роботи:
1.теми подані на тиждень (з числа тих предметів, які я у вас викладаю);
2.опрацювати їх у будь-який зручний для вас час протягом одного тижня;
3. відповіді надіслати до кожної   п’ятниці (10.04.2020, 17.04.2020, 24.04.2020 );
4.результати виконання завдань фіксуватимуться в окремих журналах, а по закінченню карантину будуть перенесені до класних журналів;
5.завдання знаходяться на блозі ліцею (https://economics8-11.blogspot.com/), а відповіді висилати  на електронну пошту: getman2010@i.ua;
6.час для онлайн- зустрічей: понеділок, четвер кожного тижня з 11 до 12 год 30хв.  Увага! Змінено код доступу до онлайн-зустрічей (детальніше дізнавайтесь у старости класу Христенко Вікторії).
                                                          З повагою Гетьман Людмила Іванівна.
11 клас
Економіка
Тема: Напрямки урядового регулювання економіки(дві години на тиждень).
1.     Коригування розподілу ресурсів.
2.     Перерозподіл доходів і багатства
3.     Захист конкуренції.
4. Контроль за рівнем безробіття та інфляції.
5.Суспільні блага. Види суспільних благ та роль уряду у їх створенні.
           Урок узагальнення по темі (стор. 81-82 тести, письмово).
Опрацювати: ст.131-135, §36-37 підручник " Економіка".
Накреслити таблицю: " Прямі і непрямі методи державного регулювання економіки"(стор.131),
Накреслити схему: "Складові системи соціального захисту населення" (стор.132).
Визначте, чи правильним є твердження: «Чому не можна обійтися без державного регулювання в забезпеченні населення суспільними благами?
Обґрунтуйте свою відповідь» (усно).
Які з наведених благ, на ваш погляд, населення має отримувати за допомогою ринку, а які має забезпечувати держава: 1) хліб; 2) мости; 3) освіта; 4) поштові послуги; 5) контроль над повітряним транспортом; 6) житло; 7) автостоянки; 8) медичне обслуговування? Обґрунтуйте свою відповідь. Виконати завдання (письмово) §37.

Історія України
Тема: Суспільно-політичне життя України у 2005-2013 рр. (дві години на тиждень).
1.Хронологія основних подій(стор. 207).
2.Політичне життя за президенства В. Ющенка.
3.Закон України "Про Голодомор 1932-1933 рр."
4.Загострення політичної ситуації за В .Януковича.
5.Дискусії навколо геополітичного вибору України.
6.Харківські угоди.
Опрацювати: стор.207-214 §25  підручник "Історія України";
скласти хронологію основних подій використавши лінії часу (стор.207) та текст  параграфа;
виконати завдання 1, 2, 3 (стор. 214) письмово;
Подивитись навчальний фільм " Президентство Віктора Ющенка: здобутки та невдачі".  You Tube, 02хв.39сек.  Чому В. Ющенко втратив народну довіру?
You Tube Віктор Янукович // Історії президентів України 04хв.03сек.
Що обіцяв і чого не зробив та чому В. Янукович втік до Росії?

Всесвітня історія
Тема: Урок узагальнення теми: держави Азії, Африки Латинської Америки в другій половині ХХ – на початку ХХІ ст. Вибір шляхів розвитку(одна година на тиждень).
1.     Соціально-економічний та політичний розвиток  після Другої світової війни.
2.     Роль Китаю, Японії в Азії. Індія.
3.     Драматичні події Близького Сходу.
4.     Неоліберальна модель розвитку в Латинській Америці.
5.     Інтеграційні процеси в країнах .
Опрацювати  підручник "Всесвітня історія", стор.171 -175; виконати тестові завдання на стор.172-175 підручника(письмово).

Географія
         Тема: . Населення України(одна година на тиждень).
1.     Кількість населення України. Відтворення населення.
2.     Особливості вікового і статевого складу населення України.
3. Міграційні процеси в Україні. Українці на світовому і регіональному ринку праці. Демографічна політика в Україні.
      4. Міські та сільські населені пункти. Система розселення.
Практична робота 9. Аналіз картограм народжуваності, смертності (мал. 124, 125, стор.151-152), природного приросту, густоти населення, урбанізації в Україні(стор.154-155)(письмово).
Опрацювати §29 (стор.151-156).
          Готуємось до ЗНО
Для тих ліцеїстів, які обрали історію та географію для ЗНО:
1.Історія: тести ЗНО минулих років, 2011 р.(всі сесії).
2.Георафія: тести ЗНО минулих років, 2014 р.(всі сесії).
Увага! Після проходження тестів відкриєте результат, сфотографуєте на смартфон і перекинете фото на електронну пошту getman2010@i.ua

Немає коментарів:

Дописати коментар