Дорогі ліцеїсти! Сьогодні ви отримаєте завдання на шостий
тиждень карантину. Ви вже набули досвід здобуття знань самостійно. Більшість
робіт , які ви відправляєте мені на перевірку, зроблені дуже якісно, з
установленням причинно-наслідкових зв’язків, узагальненнями, самостійними
висновками. Я вами пишаюсь. Сподіваюсь, що роботи, виконані цього тижня ,
будуть такими ж якісними. Нехай вам нові знання приносять задоволення.
На шостий тиждень карантину пропоную таку
структуру нашої роботи:
1.теми подані на тиждень (з числа тих предметів, які
я у вас викладаю);
2.опрацювати їх у будь-який зручний для вас час
протягом одного тижня;
3. відповіді надіслати до четверга( 30.04.2020 );
4.результати виконання завдань фіксуватимуться в
окремих журналах, а по закінченню карантину будуть перенесені до класних
журналів;
5.завдання знаходяться на блозі ліцею (https://economics8-11.blogspot.com/),
а відповіді висилати на електронну пошту: getman2010@i.ua
6. слідкуйте за розкладом Всеукраїнської онлайн- школи та обов'язково
перегляньте уроки для 9 класу з історії України , всесвітньої історії,
географії, наші онлайн-уроки будуть на наступному тижні. Ви пам'ятаєте, вони будуть заліковими в режимі реального часу, ретельно
готуйтесь. Хто не зробив презентації, у вас ще є час їх зробити.
З повагою Гетьман Людмила Іванівна
9 клас
Економіка
Тема: Графічний аналіз
основних видів конкуренції (одна година на тиждень).
1.
Досконала конкуренція.
2.
Недосконала конкуренція. Монополія.
3.
Олігополія.
3.Монополістична конкуренція.
Опрацювати
питання: підручник повторити§16, стор.151-158 "Моя
економіка"), усно, графічний аналіз
в робочому зошиті, вивчити
Питання
для обговорення, стор.158 ( 1 питання, письмово.)
Розв’язати
завдання по збірнику задач з економіки Г. О. Горленка
№324, 325.
Історія України
Тема: Урок узагальнення
за розділом VІІ. Західноукраїнські землі в складі Австро-Угорщини на початку ХХ
ст.(одна година на тиждень).
1.Прокоментуйте події
або явища про які йдеться у фрагментах джерел(аналіз інформації,269 - усно).
2. Виберіть правильні
відповіді(аналіз ілюстрацій, усно,
стор.269).
3. Вміти встановлювати
відповідність між портретами та історичними діячами(стор.270).
Всі
тести виконати письмово стор. 269-271, підручник
"Історія України".
Всесвітня історія
Тема: Практичне
заняття. Британське володарювання в Індії. Народи Африки під владою європейських колонізаторів (одна година на
тиждень).
1. Аналіз
тексту підручника(стор.211-218) визначення особливостей британського
володарювання в Індії(письмово).
2. Вплив
колоніалізму на розвиток Індії та Африки(усно, стор.216-218).
3. Постать
в історії: Могандас Карамчанд Ганді(стор. 215-216, усно).
Опрацювати
стор.
211-218, підручник "Всесвітня історія"; повторити Китай, Японію,
Австро-Угорщину (усно).
Подивитись фільм: як Махатма Ганді завдяки ненасильницькому
опору боровся з приниженням індійців, Одна історія You Tube, 05 хв.13 сек., чому Ганді називали Батьком Нації?
Географія
Тема: Туризм як складник національної економіки, його види(одна година
на тиждень).
1.Чинники
розвитку туризму в регіоні, країні (стор.199-200, усно).
2.Туризм в Україні. Об’єкти Світової спадщини ЮНЕСКО в Україні.
Туристичні райони в Україні(таблиця 1, стор. 202, письмово).
3.Міжнародний
туризм. Основні туристичні регіони світу. Країни світу з найбільшою кількістю
об’єктів Світової спадщини ЮНЕСКО(стор. 203-205, усно).
Опрацювати
§42-43, стор.199-205.
Подивитись фільм в You Tube Туризм. Туризм в
Україні 9 клас 07 хв. 40 сек., дати відповідь на запитання: які є види туризму
та з чого складається туристична інфраструктура? Накреслити графік: динаміка
зростання іноземних туристів в Україні 2003-2019 рр.
Немає коментарів:
Дописати коментар