понеділок, 27 квітня 2020 р.

Завдання на шостий тиждень карантину для 9 класу до 30.04.2020 р.


Дорогі ліцеїсти!  Сьогодні ви отримаєте завдання на шостий тиждень карантину. Ви вже набули досвід здобуття знань самостійно. Більшість робіт , які ви відправляєте мені на перевірку, зроблені дуже якісно, з установленням причинно-наслідкових зв’язків, узагальненнями, самостійними висновками. Я вами пишаюсь. Сподіваюсь, що роботи, виконані цього тижня , будуть такими ж якісними. Нехай вам нові знання приносять задоволення.
      На шостий тиждень карантину пропоную таку структуру нашої роботи:
1.теми подані на тиждень (з числа тих предметів, які я у вас викладаю);
2.опрацювати їх у будь-який зручний для вас час протягом одного тижня;
3. відповіді надіслати до  четверга( 30.04.2020 );
4.результати виконання завдань фіксуватимуться в окремих журналах, а по закінченню карантину будуть перенесені до класних журналів;
5.завдання знаходяться на блозі ліцею (https://economics8-11.blogspot.com/), а відповіді висилати  на електронну пошту: getman2010@i.ua
6. слідкуйте за розкладом Всеукраїнської онлайн- школи та обов'язково перегляньте уроки для 9 класу з історії України , всесвітньої історії, географії, наші онлайн-уроки будуть на наступному тижні. Ви пам'ятаєте, вони будуть заліковими в режимі реального часу, ретельно готуйтесь. Хто не зробив презентації, у вас ще є час їх зробити.
                                                                          З повагою Гетьман Людмила Іванівна
9 клас
Економіка
Тема: Графічний аналіз основних видів конкуренції (одна година на тиждень).
           1. Досконала конкуренція.
           2. Недосконала конкуренція. Монополія.
           3. Олігополія.
 3.Монополістична конкуренція.
Опрацювати питання:  підручник  повторити§16, стор.151-158 "Моя економіка"), усно, графічний аналіз в робочому зошиті, вивчити
Питання для обговорення, стор.158  ( 1 питання, письмово.)
         Розв’язати  завдання по збірнику задач з економіки Г. О. Горленка  №324, 325.

 Історія України
Тема: Урок узагальнення за розділом VІІ. Західноукраїнські землі в складі Австро-Угорщини на початку ХХ ст.(одна година на тиждень).
1.Прокоментуйте події або явища про які йдеться у фрагментах джерел(аналіз інформації,269 - усно).
2. Виберіть правильні відповіді(аналіз ілюстрацій, усно, стор.269).
3. Вміти встановлювати відповідність між портретами та історичними діячами(стор.270).
Всі тести виконати письмово стор. 269-271, підручник "Історія України".

Всесвітня історія
Тема: Практичне заняття. Британське володарювання в Індії. Народи Африки під владою  європейських колонізаторів (одна година на тиждень).
1.     Аналіз тексту підручника(стор.211-218) визначення особливостей британського володарювання в Індії(письмово).
2.     Вплив колоніалізму на розвиток Індії та Африки(усно, стор.216-218).
3.     Постать в історії: Могандас Карамчанд Ганді(стор. 215-216, усно).
Опрацювати стор. 211-218, підручник "Всесвітня історія"; повторити Китай, Японію, Австро-Угорщину (усно).
Подивитись фільм: як Махатма Ганді завдяки ненасильницькому опору боровся з приниженням індійців, Одна історія You Tube, 05 хв.13 сек., чому Ганді називали Батьком Нації?


                      Географія
          Тема: Туризм як складник національної економіки, його види(одна година на тиждень).
      1.Чинники розвитку туризму в регіоні, країні (стор.199-200, усно).
 2.Туризм в Україні.  Об’єкти Світової спадщини ЮНЕСКО в Україні. Туристичні райони в Україні(таблиця 1, стор. 202, письмово).
       3.Міжнародний туризм. Основні туристичні регіони світу. Країни світу з найбільшою кількістю об’єктів Світової спадщини ЮНЕСКО(стор. 203-205, усно).
Опрацювати §42-43, стор.199-205.
Подивитись фільм в You Tube Туризм. Туризм в Україні 9 клас 07 хв. 40 сек., дати відповідь на запитання: які є види туризму та з чого складається туристична інфраструктура? Накреслити графік: динаміка зростання іноземних туристів в Україні 2003-2019 рр.

Немає коментарів:

Дописати коментар