понеділок, 4 травня 2020 р.

Завдання на сьомий тиждень карантину для 10 класу до 08.05.2020 р.


Дорогі ліцеїсти!  Сьогодні ви отримаєте завдання на сьомий тиждень карантину. На цьому тижні нас чекають самостійні роботи в режимі реального часу через онлайн- уроки: четвер –історія України, всесвітня історія, громадянська освіта; п'ятниця – економіка, географія.  Сподіваюсь, що роботи, виконані цього тижня , будуть такими ж якісними. Нехай вам нові знання приносять задоволення. "Через терни  до зірок!"
      На сьомий тиждень карантину пропоную таку структуру нашої роботи:
1.теми подані на тиждень (з числа тих предметів, які я у вас викладаю);
2.опрацювати їх у будь-який зручний для вас час протягом одного тижня;
3. відповіді надіслати до  п’ятниці( 08.05.2020 );
4.результати виконання завдань фіксуватимуться в окремих журналах, а по закінченню карантину будуть перенесені до класних журналів;
5.завдання знаходяться на блозі ліцею (https://economics8-11.blogspot.com/), а відповіді висилати  на електронну пошту: getman2010@i.ua
6.час для онлайн- зустрічей четвер, п'ятниця  з 14 до 15 год 30 хв.  Увага!  Код доступу до онлайн-зустрічей попередній (детальніше дізнавайтесь у старости класу Щербатюк Анастасії).
                                                          З повагою Гетьман Людмила Іванівна

10 клас
Економіка
Тема: Гроші (дві години на тиждень).
1. Основні концепції походження грошей — раціоналістична та еволюційна (стор.125, письмово)
2.Зміст функцій грошей(стор.126, усно).
3. Світові гроші (стор.127-128, усно)
4. Розв’язування задач.
Опрацювати:  § 33 підручник " Економіка",
Визначити, що належить до економічних методів, спрямованих на
створення привабливих умов інвестування (стор. 230, письмово).
 Охарактеризуйте чинники, від яких залежить кількість грошей в обігу(стор.127-128, письмово).
Розв’язати  завдання по збірнику задач з економіки  Г.О.Горленка № №286,287, 288(письмово).

Історія України
Тема: Окупаційний режим в Україні (одна година на тиждень).
1. Поділ України на зони окупації за планом "Ост"(стор.218-220, карта, письмово).
2."Новий порядок" та його здійснення( стор. 221, усно).
3.Остарбайтери, колаборанти (стор. 221-223, словник- нові терміни опрацювати-письмово).
4.Бабин Яр. "Праведники народів світу" (стор.224-226, записати в  словник - голокост).
Опрацювати § 32, підручник "Історія України", стор.218-226.
Подивитись в You Tube,  Як українські "Праведники народів світу" рятували євреїв.03 хв. 08 сек. і дати відповідь на запитання: скільки українців нагороджені медаллю та встановлено звання "Праведники народів світу"?


Всесвітня історія
Тема:  Корінний перелом у Другій світовій війні(одна година на тиждень).
          1. Сталінградська битва (стор. 218-219 усно).
         2.Поразка німецьких військ на Орловсько-Курській дузі (стор.219-220, усно).
3.Наступальні операції Червоної армії. Перенесення воєнних дій в Центральну та Східну Європу(стор.220-221 усно).
4.Війна на Тихому океані(1941-1945 рр.)Рух Опору.( намалювати карту, стор.221 – письмово).
5. Підсумки третього етапу Другої світової війни та хронологія основних подій (стор.224, переказувати близько до тексту на онлайн-уроці).
Опрацювати § 22, підручник "Всесвітня історія", стор.218-224.
Подивитись відеоролик в You Tube  Жінки у Другій світовій війні I Пишемо історію, 12 хв.37 сек. Від чого залежала роль жінок у Другій світовій війні в різних країнах – учасницях війни?(письмово)



Географія
Тема: Україна в системі глобальних економічних відносин(дві години на тиждень).
1. Науково-технічне співробітництво (стор.252, усно).
2. Великі ТНК в Україні(стор.252-253, підготувати презентацію).
3.Участь України в процесах європейської економічної інтеграції(стор.253-254, скласти схему: СЕЗ України, письмово).
Опрацювати § 49, підручник "Географія", стор.252-254.
Подивитись відеоролик в You Tube Випуск 6. Транснаціональні корпорації у міжнародній конкуренції //  10 хв.08 сек. Чому ТНК посилює свій вплив на світову економіку? Пояснити число "1318" на прикладі схеми. Що таке трансфертні ціни?

           Громадянська освіта

Тема: Практичне заняття: ессе (чи потрібні діалоги і дискусії в міжнародних відносинах). Європейський вибір України (дві години на тиждень).
1.     Геополітичне становище України ( таблиця, стор. 179, письмово)
2.     Співпраця України з міжнародними політичними організаціями(стор.180 - усно).
3.     Участь України в миротворчих місіях Організації Об’єднаних Націй (стор.180, таблиця, письмово).
4.     Налагодження взаємодії Україна-ЄС-МАГАТЕ(стор.180, усно).
5.     Співробітництво з ЮНЕСКО(стор.180, усно)

Подивитись відеоролик в You Tube. История ЮНЕСКО 12 хв 00 сек; перелічити, які основні проблеми вирішує ця організація в світі.
Практичне заняття: ессе (чи потрібні діалоги та дискусії в міжнародних відносинах).
Опрацювавши тему ви навчитеся  визнавати важливість європейського вектору розвитку України, усвідомлювати взаємозалежність  життя місцевої громади, України, Європи та світу, усвідомлювати роль та значення міжнародних організацій для регіону і світу та України.

Немає коментарів:

Дописати коментар