Дорогі ліцеїсти! Сьогодні ви отримаєте завдання на сьомий
тиждень карантину. На цьому тижні нас чекають самостійні роботи в режимі
реального часу через онлайн- уроки: четвер –історія України, всесвітня
історія, громадянська освіта; п'ятниця – економіка, географія. Сподіваюсь, що роботи, виконані цього тижня ,
будуть такими ж якісними. Нехай вам нові знання приносять задоволення.
"Через терни до зірок!"
На сьомий тиждень карантину пропоную таку
структуру нашої роботи:
1.теми подані на тиждень (з числа тих предметів, які
я у вас викладаю);
2.опрацювати їх у будь-який зручний для вас час
протягом одного тижня;
3. відповіді надіслати до п’ятниці( 08.05.2020 );
4.результати виконання завдань фіксуватимуться в
окремих журналах, а по закінченню карантину будуть перенесені до класних
журналів;
5.завдання знаходяться на блозі ліцею (https://economics8-11.blogspot.com/),
а відповіді висилати на електронну пошту: getman2010@i.ua
6.час
для онлайн- зустрічей четвер, п'ятниця з
14 до 15 год 30 хв. Увага! Код доступу до онлайн-зустрічей попередній (детальніше
дізнавайтесь у старости класу Щербатюк Анастасії).
З повагою Гетьман Людмила Іванівна
10 клас
Економіка
Тема: Гроші (дві
години на тиждень).
1. Основні концепції походження
грошей — раціоналістична та еволюційна
(стор.125,
письмово)
2.Зміст функцій грошей(стор.126, усно).
3. Світові гроші (стор.127-128, усно)
4. Розв’язування задач.
Опрацювати: § 33 підручник " Економіка",
Визначити, що належить до економічних методів,
спрямованих на
створення привабливих умов інвестування (стор. 230, письмово).
Охарактеризуйте чинники, від яких залежить
кількість грошей в обігу(стор.127-128,
письмово).
Розв’язати завдання по збірнику задач
з економіки Г.О.Горленка № №286,287, 288(письмово).
Історія України
Тема: Окупаційний
режим в Україні (одна година на тиждень).
1. Поділ України на
зони окупації за планом "Ост"(стор.218-220, карта, письмово).
2."Новий порядок"
та його здійснення( стор.
221, усно).
3.Остарбайтери,
колаборанти (стор. 221-223, словник- нові
терміни опрацювати-письмово).
4.Бабин Яр.
"Праведники народів світу" (стор.224-226, записати в словник - голокост).
Опрацювати § 32, підручник "Історія
України", стор.218-226.
Подивитись в You Tube, Як українські "Праведники народів
світу" рятували євреїв.03 хв. 08 сек. і дати відповідь на
запитання: скільки українців нагороджені медаллю та встановлено звання "Праведники
народів світу"?
Всесвітня історія
Тема: Корінний перелом у Другій світовій війні(одна
година на тиждень).
1. Сталінградська
битва (стор. 218-219 усно).
2.Поразка
німецьких військ на Орловсько-Курській дузі (стор.219-220, усно).
3.Наступальні операції
Червоної армії. Перенесення воєнних дій в Центральну та Східну
Європу(стор.220-221 усно).
4.Війна на Тихому
океані(1941-1945 рр.)Рух Опору.(
намалювати карту, стор.221 – письмово).
5. Підсумки третього
етапу Другої світової війни та хронологія основних подій (стор.224, переказувати близько до тексту на
онлайн-уроці).
Опрацювати
§
22, підручник "Всесвітня історія", стор.218-224.
Подивитись
відеоролик в You Tube Жінки
у Другій світовій війні I Пишемо історію, 12 хв.37 сек. Від чого залежала роль
жінок у Другій світовій війні в різних країнах – учасницях війни?(письмово)
Географія
Тема: Україна в системі глобальних економічних
відносин(дві години на тиждень).
1. Науково-технічне співробітництво (стор.252, усно).
2. Великі ТНК в Україні(стор.252-253, підготувати презентацію).
3.Участь України в процесах європейської економічної
інтеграції(стор.253-254, скласти схему:
СЕЗ України, письмово).
Опрацювати § 49, підручник "Географія",
стор.252-254.
Подивитись
відеоролик в You Tube Випуск 6. Транснаціональні корпорації у міжнародній конкуренції
// 10 хв.08 сек. Чому ТНК посилює свій
вплив на світову економіку? Пояснити число "1318" на прикладі схеми.
Що таке трансфертні ціни?
Громадянська
освіта
Тема:
Практичне
заняття: ессе (чи потрібні діалоги і дискусії в міжнародних відносинах). Європейський
вибір України (дві години на тиждень).
1. Геополітичне
становище України ( таблиця, стор. 179, письмово)
2. Співпраця
України з міжнародними політичними організаціями(стор.180 - усно).
3. Участь
України в миротворчих місіях Організації Об’єднаних Націй (стор.180, таблиця, письмово).
4. Налагодження
взаємодії Україна-ЄС-МАГАТЕ(стор.180, усно).
5. Співробітництво
з ЮНЕСКО(стор.180, усно)
Подивитись відеоролик
в You Tube.
История ЮНЕСКО 12 хв 00 сек;
перелічити, які основні проблеми вирішує ця організація в світі.
Практичне
заняття: ессе (чи потрібні діалоги та дискусії в міжнародних відносинах).
Опрацювавши тему ви
навчитеся визнавати важливість європейського
вектору розвитку України, усвідомлювати взаємозалежність життя місцевої громади, України, Європи та
світу, усвідомлювати роль та значення міжнародних організацій для регіону і
світу та України.
Немає коментарів:
Дописати коментар