неділю, 24 травня 2020 р.

Завдання на 10 тиждень карантину для 11 класу


Дорогі ліцеїсти!  Сьогодні ви отримаєте завдання на десятий тиждень карантину, останній тиждень цього навчального року. Цей тиждень – тиждень повторення та підведення підсумків за семестр і навчальний рік.
      На десятий тиждень карантину пропоную таку структуру нашої роботи:
1.теми подані на тиждень (з числа тих предметів, які я у вас викладаю) відповідно до програми;
2.повторювати їх у будь-який зручний для вас час протягом  тижня;
3.повторення завершити до п’ятниці( 29.05.2020 );
4. З 25 по 27 травня 2020 р. оцінки будуть перенесені до класних журналів і виставлені семестрові, в 28 травня- річні оцінки
5.завдання знаходяться на блозі ліцею (https://economics8-11.blogspot.com/), а свої запитання, якщо виникнуть,  посилайте  на електронну пошту: getman2010@i.ua

                                                          З повагою Гетьман Людмила Іванівна.
Економіка
Тема: Практичне заняття. Аналіз та порівняння торгового та платіжного балансу різних країн. ( л/р №7). Підсумковий урок(дві години на тиждень).
 Скласти порівняльну таблицю за 2018, 2019 рр., проаналізувати інформацію, визначити тенденції змін зробити висновки.
 Мета. Формування навичок самостійної роботи при виконанні практичних завдань з економіки та узагальнення одержаних результатів.

           Історія України
Тема: Повторення. Підсумковий урок.(дві години на тиждень).
1.Підтвердіть фактами, або спростуйте твердження: подолання тоталітарних деформацій можливе за умови розширення функціональних можливостей української мови, яка в Україні і досі потребує захисту і підтримки( усно);
2.скорочення бюджетних асигнувань позначилися на загальному стані української науки(усно);
3.нагальною потребою авіаційної галузі залишається багаторічний дефіцит фінансових ресурсів для її розвитку(усно);
4.сучасна українська культура вражає стильовим розмаїттям та багатством форм(усно).

Всесвітня історія
Тема: Урок узагальнення (одна година на тиждень).
1.Основні тенденції розвитку світу в другій половині ХХ- на початку ХХІ ст.(стор.239,усно)
2.Національні та глобальні виклики(стор.240, усно).
3.Виміри цінностей людського буття у сучасному світі( стор.241, усно).
4.Україна у світовому співтоваристві( стор.241-242, усно).
           Опрацювати  підручник "Всесвітня історія" ,  стор.239-242.

Географія
         Тема: Урок узагальнення(одна година на тиждень) .
 1.Сталий (збалансований) розвиток. Поняття про сталий (збалансований) розвиток(стор. 174-175, повторити, усно).
 2.Досвід реалізації планів сталого (збалансованого) розвитку в різних країнах: успіхи і прорахунки (за матеріалами Інтернет- джерел, усно)
 3.Стратегія сталого (збалансованого) розвитку України(усно).
Поаторити (стор.140-175).

         Готуємось до ЗНО
Для тих ліцеїстів, які обрали історію та географію для ЗНО:
1.Історія: тести ЗНО минулих років, 2019 р.(всі сесії).
2.Георафія: тести ЗНО минулих років, 2019 р.(всі сесії).
Увага! Після проходження тестів відкриєте результат, сфотографуєте на смартфон і перекинете фото на електронну пошту getman2010@i.ua

Немає коментарів:

Дописати коментар