понеділок, 11 травня 2020 р.

Завдання на восьмий тиждень карантину для 9 класу до 15.05.2020 р.



Дорогі ліцеїсти!  Сьогодні ви отримаєте завдання на восьмий тиждень карантину. На цьому тижні нас чекають  роботи в режимі реального часу через онлайн- уроки: вівторок –історія України та всесвітня історія, середа – економіка,географія, правознавство. Закінчення навчального року зовсім скоро. На фінішній прямій ви докладете максимум зусиль, організованості і роботи, виконані вами, будуть такими ж якісними. Нехай вам нові знання приносять задоволення. "Через терни  до зірок!"
      На восьмий тиждень карантину пропоную таку структуру нашої роботи:
1.теми подані на тиждень (з числа тих предметів, які я у вас викладаю);
2.опрацювати їх у будь-який зручний для вас час протягом одного тижня;
3. відповіді надіслати до  п’ятниці( 15.05.2020 );
4.результати виконання завдань фіксуватимуться в окремих журналах, а з 25 травня 2020 р. оцінки будуть перенесені до класних журналів;
5.завдання знаходяться на блозі ліцею (https://economics8-11.blogspot.com/), а відповіді висилати  на електронну пошту: getman2010@i.ua
6.час для онлайн- зустрічей вівторок, середа  з 11 до 12 год 30 хв.  Увага!  Код доступу до онлайн-зустрічей попередній? пароль9WYzq6 (детальніше дізнавайтесь у старости класу Пугачової Аліни).
                                                          З повагою Гетьман Людмила Іванівна.
9 клас
Економіка
Тема: Графічний аналіз ринків недосконалої конкуренції  (дві години на тиждень). Як створюється і вимірюється багатство країни.
           1.Ринок  монополій. Модель монополістичної конкуренції(графічна модель).
           2.Модель олігополії.  Особливості основних показників в різних моделях.
           3.Номінальний і реальний ВВП(стор. 258-264, усно).
           4. Економічне зростання(стор. 264-265, усно)
  Опрацювати питання:  підручник  повторити §26, стор.264-265 "Моя економіка"), усно, графічний аналіз в робочому зошиті, вивчити.
Розв’язати  завдання по збірнику задач з економіки Г. О. Горленка  №328, 329.

 Історія України
Тема: Культура України ХІХ- початку ХХ ст. Література, театр, музика
Практичне заняття(одна година на тиждень).
1.На основі аналізу фрагменту джерела(стор.281, визначити, які умови перешкоджали працювати представникам театрального мистецтва, письмово).
2.Що визначало розвиток музичної культури і яка роль у ньому належить М. Лисенку(стор. 283-285, письмово).
3.Як проявився модерністський переворот в літературі(стор.285-287;  письмово).
Опрацювати  підручник  §34, завдання 4 стор. 288 – письмово.
Подивитись в You Tube,  27 Микола Лисенко. Історія України. Загадки минулого. 07 хв. 10 сек.  і дайте відповідь на питання, які найвідоміші музичні твори М. Лисенка ви знаєте і слухали? (письмово).

Всесвітня історія
Тема: Розвиток культури (наприкінці ХVІІІ на початку ХХ ст. ). Наука і техніка (одна година на тиждень).
1.     Подорожі європейців і розвиток географічних знань (стор.226, усно).
2.     Розвиток науки і техніки і їх прикладне значення(стор.227-231, скласти таблицю досягнень, письмово).
3.     Основні тенденції розвитку філософії. (стор. 232-233, усно).
4.     Освіта.(стор.233-234, усно).
Опрацювати стор. 226-234, §27, підручник "Всесвітня історія"
Подивитись фільм: Альберт Эйнштейн. Интересные Факты и Истории из Жизни Эйнштейна. Цитаты Эйнштейна, You Tube, 07 хв.14 сек.; записати декілька фактів, які вам сподобались.
                

               Географія (одна година,онлайн-урок).


 Правознавство
Тема:  Практичне заняття. (одна година на тиждень). Користуючись наведеними витягами з Кримінального процесуального кодексу України, уявіть судове засідання в кримінальній справі:
1.     Громадянин Р. 25 жовтня 2016 р. близько 20.00 повертався з роботи додому. На перехресті вулиць до нього підійшли двоє молодиків (як пізніше з’ясувалося — 22-річний П. та 15-річний К.) і почали його бити, намагаючись відібрати мобільний телефон, гаманець та інші цінні речі. Поваливши Р. на землю, вони нанесли йому удари ногами, обшукали кишені й, забравши цінні речі, утекли. Громадянка, яка побачила подію з вікна, викликала «швидку допомогу» і поліцію, а невдовзі патруль поліції затримав підозрюваних. Зібрані під час досудового розслідування матеріали були передані до суду.
2.     Визначте учасників засідання (головуючий — суддя, секретар судового засідання, прокурор — державний обвинувачувач, адвокат,
обвинувачений (чи обвинувачена), потерпілий, свідки тощо(письмово).
3.     Для визначення порядку дій учасників скористайтеся витягом із
Кримінального кодексу(стор.183-186).
Повторити § 24; для виконання практичного завдання стор.183-186, робота з документами.
Подивитись фільм: You Tube, 04 хв.32 сек.;"Модельне судове засідання" та визначити особливості підготовки студентів та курсантів  у Дніпропетровському університеті внутрішніх справ.



Немає коментарів:

Дописати коментар