Дорогі ліцеїсти! Сьогодні ви отримаєте завдання на сьомий
тиждень карантину. На цьому тижні нас чекають самостійні роботи в режимі
реального часу через онлайн- уроки: вівторок –історія України та всесвітня
історія, середа – економіка. Сподіваюсь, що роботи, виконані цього тижня ,
будуть такими ж якісними. Нехай вам нові знання приносять задоволення.
"Через терни до зірок!"
На сьомий тиждень карантину пропоную таку
структуру нашої роботи:
1.теми подані на тиждень (з числа тих предметів, які
я у вас викладаю);
2.опрацювати їх у будь-який зручний для вас час
протягом одного тижня;
3. відповіді надіслати до п'ятниці( 08.05.2020 );
4.результати виконання завдань фіксуватимуться в
окремих журналах, а по закінченню карантину будуть перенесені до класних
журналів;
5.завдання знаходяться на блозі ліцею (https://economics8-11.blogspot.com/),
а відповіді висилати на електронну пошту: getman2010@i.ua
6.час
для онлайн- зустрічей вівторок, середа з
14 до 15 год 30 хв. Увага! Код доступу до онлайн-зустрічей попередній (детальніше
дізнавайтесь у старости класу Зубка Максима).
З повагою Гетьман Людмила Іванівна.
8 клас
Економіка
Тема: Кругообіг ресурсів,
товарів, послуг і грошей у ринковій економіці.
Контрольна робота: розв’язування
задач, графоаналітичні вправи (дві години на тиждень).
Повторити
ст.128-136 §14 підручник "Моя економіка".
Виконати
практичне завдання письмово: стор. 137, під
рубрикою "Практичне завдання" (а,б,в,г
завдання, з побудовою графіків).
Усно( переказувати):
стор.135, підручник "Моя економіка", під рубрикою
"Давай повторимо"
Розв’язати
завдання по збірнику задач
з економіки Г.О.Горленка №№ 152, 153.
Обов’язково вийдіть на онлайн-зв’язок, контрольна робота
буде в режимі реального часу в ході
онлайн-уроку(час зв’язку вказаний вище).
Історія України
Тема: Правобережжя та
західноукраїнські землі у другій половині у
ХVІІІ ст.. Національно-визвольна боротьба українського народу(дві години
на тиждень).
1.Причини розгортання
національно- визвольної боротьби на Правобережжі( визначити, яка причина
позбавляла народний рух організованості, стор.244-245, письмово).
2.Гайдамацькі повстання(
що сприяло перетворення гайдамаків на могутню силу, стор.245, письмово)
3. Коліївщина(хронологія
основних подій, стор.246-247, письмово).
4.Опришківський рух. О.
Довбуш(стор.248, усно).
5.Поділи Речі
Посполитої та українські землі(стор.248-249, повторити, звернути увагу на те,
які наслідки мали поділи Польщі для українських земель, усно).
6. Соціально-політичне
та економічне становище в Галичині, Буковині, Закарпатті(скласти схему: реформи
Марії Терезії, Йосипа ІІ, Григорія Гіки, стор.250-251, письмово).
Опрацювати:
§32 підручник "Історія України" ,виконати
завдання 1-10 стор.252 (усно).
Подивитись фільм : Вінничани – нащадки героїв. Повстанець Устим
Кармелюк You Tube, 18 хв.14 сек. Хто
назвав У. Кармелюка "Славний лицар", та чому його називають
українським Робін Гудом?
Всесвітня
історія
Тема: Практичне заняття: Особливості
державного устрою США. Узагальнення знань за розділом V "Епоха
просвітництва"(одна година на тиждень).
1.Установити причини
прийняття Конституції(стор. 220, усно).
2.Визначити особливості
державного устрою на основі положень Конституції США(аналіз документу, усно).
3.Який порядок обрання
президента США за Конституцією (https://uk.wikisource.org/wiki/%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D1%81%D1%82%D0%B8%D1%82%D1%83%D1%86%D1%96%D1%8F_%D0%A1%D0%A8%D0%90, письмово).
4.Значення Конституція
США 1787 р. (221, письмово).
Опрацювати
§
26, підручник "Всесвітня історія"
Виконати тестові завдання, стор.223-224, письмово.
Немає коментарів:
Дописати коментар