понеділок, 4 травня 2020 р.

Завдання на сьомий тиждень карантину для 8 класу до 08.05.2020 р.


Дорогі ліцеїсти!  Сьогодні ви отримаєте завдання на сьомий тиждень карантину. На цьому тижні нас чекають самостійні роботи в режимі реального часу через онлайн- уроки: вівторок –історія України та всесвітня історія, середа – економіка.  Сподіваюсь, що роботи, виконані цього тижня , будуть такими ж якісними. Нехай вам нові знання приносять задоволення. "Через терни  до зірок!"
      На сьомий тиждень карантину пропоную таку структуру нашої роботи:
1.теми подані на тиждень (з числа тих предметів, які я у вас викладаю);
2.опрацювати їх у будь-який зручний для вас час протягом одного тижня;
3. відповіді надіслати до  п'ятниці( 08.05.2020 );
4.результати виконання завдань фіксуватимуться в окремих журналах, а по закінченню карантину будуть перенесені до класних журналів;
5.завдання знаходяться на блозі ліцею (https://economics8-11.blogspot.com/), а відповіді висилати  на електронну пошту: getman2010@i.ua
6.час для онлайн- зустрічей вівторок, середа  з 14 до 15 год 30 хв.  Увага!  Код доступу до онлайн-зустрічей попередній (детальніше дізнавайтесь у старости класу Зубка Максима).
                                                          З повагою Гетьман Людмила Іванівна.

8 клас
Економіка
Тема: Кругообіг ресурсів, товарів, послуг і грошей у ринковій економіці.
Контрольна робота: розв’язування задач, графоаналітичні вправи (дві години на тиждень).
Повторити ст.128-136 §14 підручник "Моя економіка".
Виконати практичне завдання письмово: стор. 137, під рубрикою "Практичне завдання" (а,б,в,г завдання, з побудовою графіків).
Усно(  переказувати): стор.135, підручник "Моя економіка", під рубрикою "Давай повторимо"
Розв’язати  завдання по збірнику задач з економіки Г.О.Горленка №№ 152, 153.
Обов’язково вийдіть на онлайн-зв’язок, контрольна робота буде  в режимі реального часу в ході онлайн-уроку(час зв’язку вказаний вище).

         Історія України
Тема: Правобережжя та західноукраїнські землі у другій половині у  ХVІІІ ст.. Національно-визвольна боротьба українського народу(дві години на тиждень).
1.Причини розгортання національно- визвольної боротьби на Правобережжі( визначити, яка причина позбавляла народний рух організованості, стор.244-245, письмово).
2.Гайдамацькі повстання( що сприяло перетворення гайдамаків на могутню силу, стор.245, письмово)
3. Коліївщина(хронологія основних подій, стор.246-247, письмово).
4.Опришківський рух. О. Довбуш(стор.248, усно).
5.Поділи Речі Посполитої та українські землі(стор.248-249, повторити, звернути увагу на те, які наслідки мали поділи Польщі для українських земель, усно).
6. Соціально-політичне та економічне становище в Галичині, Буковині, Закарпатті(скласти схему: реформи Марії Терезії,  Йосипа ІІ,  Григорія Гіки, стор.250-251, письмово).
Опрацювати: §32 підручник "Історія України" ,виконати завдання 1-10 стор.252 (усно).
Подивитись фільм : Вінничани – нащадки героїв. Повстанець Устим Кармелюк You Tube, 18 хв.14 сек. Хто назвав У. Кармелюка "Славний лицар", та чому його називають українським Робін Гудом?

          Всесвітня історія
 Тема: Практичне заняття: Особливості державного устрою США. Узагальнення знань за розділом V "Епоха просвітництва"(одна година на тиждень).
1.Установити причини прийняття Конституції(стор. 220, усно).
2.Визначити особливості державного устрою на основі положень Конституції США(аналіз документу, усно).
3.Який порядок обрання президента США за Конституцією (https://uk.wikisource.org/wiki/%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D1%81%D1%82%D0%B8%D1%82%D1%83%D1%86%D1%96%D1%8F_%D0%A1%D0%A8%D0%90, письмово).
4.Значення Конституція США 1787 р. (221, письмово).
Опрацювати § 26, підручник "Всесвітня історія"
Виконати тестові завдання, стор.223-224, письмово.
         

Немає коментарів:

Дописати коментар