Дорогі ліцеїсти! Сьогодні ви отримаєте завдання на дев’ятий
тиждень карантину, передостанній тиждень цього навчального року. Цей тиждень
буде дуже відповідальним і, сподіваюсь, результативним. На цьому тижні нас чекають роботи в режимі реального часу через онлайн-
уроки: четвер –історія України та всесвітня історія, п’ятниця – економіка, географія. Закінчення
навчального року зовсім скоро. На фінішній прямій ви докладете максимум зусиль,
організованості і роботи, виконані вами, будуть такими ж якісними. Нехай вам
нові знання приносять задоволення. "Через терни до зірок!"
На дев’ятий тиждень карантину пропоную таку
структуру нашої роботи:
1.теми подані на тиждень (з числа тих предметів, які
я у вас викладаю);
2.опрацювати їх у будь-який зручний для вас час
протягом одного тижня;
3. відповіді надіслати до п’ятниці( 22.05.2020
);
4.результати виконання завдань фіксуватимуться в
окремих журналах, а з 25 травня 2020 р. оцінки
будуть перенесені до класних журналів;
5.завдання знаходяться на блозі ліцею
(https://economics8-11.blogspot.com/), а відповіді висилати на електронну пошту: getman2010@i.ua
6.час
для онлайн- зустрічей четвер, п'ятниця з
11 до 12 год 30 хв. Увага! Код доступу і пароль до онлайн-зустрічей
попередній (детальніше дізнавайтесь у старости класу Христенко Вікторії).
З повагою Гетьман Людмила Іванівна.
Економіка
Тема:
Практичні
заняття.
Аналіз зв’язку між рівнем інфляції
та рівнем безробіття в Україні та інших країнах ( л/р №5).Скласти порівняльну
таблицю за 2018, 2019 рр., проаналізувати інформацію, зробити висновки.
Визначення тенденції
змін у структурі надходжень до державного бюджету України ( л/р №6). Мета: ознайомитись з статтями доходів та
видатків бюджету України; визначення структури надходжень та видатків Зведеного
бюджету України; обчислення дефіциту (профіциту) бюджету України за 2018 рік.(зведений бюджет України знайти на сайті Державного комітету статистики
України). До яких соціально-економічних наслідків може
призвести наявність дефіциту державного бюджету протягом тривалого часу?
Мета. Формування навичок самостійної роботи
при виконанні практичних завдань з економіки та узагальнення одержаних результатів.
Історія України
Тема: Урок
узагальнення по темі: Україна в умовах незалежності. Наш край в період
незалежності України (дві години на тиждень).
1.Установіть основні
відмінності в періодах: Відновлення незалежності України. Становлення
незалежної України. Творення нової України. Повторіть їх хронологію.(стор.3-4, усно).
2.Які вимоги висунув
Євромайдан під час мітингу 24 листопада 2013 р.?(стор.216-217, письмово).
3.Які політичні сили
набрали найбільше голосів на парламентських виборах 26 жовтня 2014 р.(стор.222,
письмово).
4.Які події відбулись 7
квітня 2014 р.?(стор.228, письмово).
5. Назвати події з
історії нашого краю періоду 1991-2020 рр.(за Інтернет-джерелами, письмово).
Всесвітня історія
Тема: Повсякденне життя
і культура (одна година на тиждень).
1.Основні напрямки
науково-технічної революції та її вплив на життя людей (стор.215,таблиця
використання наукових винаходів, письмово.)
2. Становлення
постіндустріальної цивілізації(стор.218-225, усно).
3.Основні тенденції і
течії розвитку літератури, образотворчого мистецтва, архітектури, музики,
театру, кіно і спорту(скласти схему творчих напрямів і течій у культурі і
мистецтві, стор.226-232, письмово).
Опрацювати підручник "Всесвітня історія" §22-24 стор.209-234.
Географія
Тема:
Практична
робота № 10. Аналіз секторальної структури економіки України. Мета роботи:
визначити чинники конкурентних переваг на ринках сільськогосподарської
продукції, рудної сировини і металів, сучасні тенденції розвитку енергетики(
самостійно, письмово, використати
інформацію на стор.157-162).
Сучасний стан окремих складових третинного сектору.
1. Міжнародні транспортні коридори на території
України(стор.171, верхня карта письмово).
2.Офшорна розробка програмного забезпечення в
Україні(стор.171-172, письмово).
3.Ресурсний
потенціал і перспективи розвитку рекреаційного комплексу в Україні(стор.172, усно).
4.Місце України на світовому ринку інвестицій та
запозичень(стор.173, усно). 5.Транснаціональні
фінансові корпорації (банки, фінансові компанії) в Україні(стор.173, усно).
Опрацювати
§33
(стор.170-175).
Для тих ліцеїстів, які
обрали історію та географію для ЗНО:
1.Історія: тести ЗНО минулих років, 2006 р.(всі сесії).
2.Георафія: тести ЗНО минулих років, 2009 р.(всі сесії).
Увага! Після проходження тестів відкриєте результат,
сфотографуєте на смартфон і перекинете фото на електронну пошту getman2010@i.ua
Немає коментарів:
Дописати коментар