неділю, 17 травня 2020 р.

Завдання на дев'ятий тиждень карантину для 11 класу до 22.05.2020 р.


Дорогі ліцеїсти!  Сьогодні ви отримаєте завдання на дев’ятий тиждень карантину, передостанній тиждень цього навчального року. Цей тиждень буде дуже відповідальним і, сподіваюсь, результативним. На цьому тижні нас чекають  роботи в режимі реального часу через онлайн- уроки: четвер –історія України та всесвітня історія, п’ятниця – економіка, географія. Закінчення навчального року зовсім скоро. На фінішній прямій ви докладете максимум зусиль, організованості і роботи, виконані вами, будуть такими ж якісними. Нехай вам нові знання приносять задоволення. "Через терни  до зірок!"
      На дев’ятий тиждень карантину пропоную таку структуру нашої роботи:
1.теми подані на тиждень (з числа тих предметів, які я у вас викладаю);
2.опрацювати їх у будь-який зручний для вас час протягом одного тижня;
3. відповіді надіслати до  п’ятниці( 22.05.2020 );
4.результати виконання завдань фіксуватимуться в окремих журналах, а з 25 травня 2020 р. оцінки будуть перенесені до класних журналів;
5.завдання знаходяться на блозі ліцею (https://economics8-11.blogspot.com/), а відповіді висилати  на електронну пошту: getman2010@i.ua
6.час для онлайн- зустрічей четвер, п'ятниця  з 11 до 12 год 30 хв.  Увага!  Код доступу і пароль до онлайн-зустрічей попередній (детальніше дізнавайтесь у старости класу Христенко Вікторії).
                                                          З повагою Гетьман Людмила Іванівна.
Економіка
Тема: Практичні заняття.
 Аналіз зв’язку між рівнем інфляції та рівнем безробіття в Україні та інших країнах ( л/р №5).Скласти порівняльну таблицю за 2018, 2019 рр., проаналізувати інформацію, зробити висновки.
Визначення тенденції змін у структурі надходжень до державного бюджету України ( л/р №6). Мета:        ознайомитись з статтями доходів та видатків бюджету України; визначення структури надходжень та видатків Зведеного бюджету України; обчислення дефіциту (профіциту) бюджету України за 2018  рік.(зведений бюджет України  знайти на сайті Державного комітету статистики України). До яких соціально-економічних наслідків може призвести наявність дефіциту державного бюджету протягом тривалого часу?
 Мета. Формування навичок самостійної роботи при виконанні практичних завдань з економіки та узагальнення одержаних результатів.
           
 Історія України
Тема: Урок узагальнення по темі: Україна в умовах незалежності. Наш край в період незалежності України (дві години на тиждень).
1.Установіть основні відмінності в періодах: Відновлення незалежності України. Становлення незалежної України. Творення нової України. Повторіть їх хронологію.(стор.3-4, усно).
2.Які вимоги висунув Євромайдан під час мітингу 24 листопада 2013 р.?(стор.216-217, письмово).
3.Які політичні сили набрали найбільше голосів на парламентських виборах 26 жовтня 2014 р.(стор.222, письмово).
4.Які події відбулись 7 квітня 2014 р.?(стор.228, письмово).
5. Назвати події з історії нашого краю періоду 1991-2020 рр.(за Інтернет-джерелами, письмово).
         Всесвітня історія
Тема: Повсякденне життя і культура (одна година на тиждень).
1.Основні напрямки науково-технічної революції та її вплив на життя людей (стор.215,таблиця використання наукових винаходів, письмово.)
2. Становлення постіндустріальної цивілізації(стор.218-225, усно).
3.Основні тенденції і течії розвитку літератури, образотворчого мистецтва, архітектури, музики, театру, кіно і спорту(скласти схему творчих напрямів і течій у культурі і мистецтві, стор.226-232, письмово).
           Опрацювати  підручник "Всесвітня історія" §22-24  стор.209-234.

Географія
         Тема: Практична робота № 10. Аналіз секторальної структури економіки України. Мета роботи: визначити чинники конкурентних переваг на ринках сільськогосподарської продукції, рудної сировини і металів, сучасні тенденції розвитку енергетики( самостійно, письмово, використати інформацію на стор.157-162).
Сучасний стан окремих складових третинного сектору.
1. Міжнародні транспортні коридори на території України(стор.171, верхня карта письмово).
2.Офшорна розробка програмного забезпечення в Україні(стор.171-172, письмово).
 3.Ресурсний потенціал і перспективи розвитку рекреаційного комплексу в Україні(стор.172, усно).
4.Місце України на світовому ринку інвестицій та запозичень(стор.173, усно).     5.Транснаціональні фінансові корпорації (банки, фінансові компанії) в Україні(стор.173, усно).
Опрацювати §33 (стор.170-175).

        Готуємось до ЗНО
Для тих ліцеїстів, які обрали історію та географію для ЗНО:
1.Історія: тести ЗНО минулих років, 2006 р.(всі сесії).
2.Георафія: тести ЗНО минулих років, 2009 р.(всі сесії).
Увага! Після проходження тестів відкриєте результат, сфотографуєте на смартфон і перекинете фото на електронну пошту getman2010@i.ua

Немає коментарів:

Дописати коментар