неділю, 17 травня 2020 р.

Завдання на дев'ятий тиждень карантину для 9 класу до 22.05.2020 р.


Дорогі ліцеїсти!  Сьогодні ви отримаєте завдання на дев’ятий тиждень карантину, передостанній тиждень цього навчального року. Цей тиждень буде дуже відповідальним і, сподіваюсь, результативним. На цьому тижні нас чекають  роботи в режимі реального часу через онлайн- уроки: вівторок –історія України та всесвітня історія, середа – економіка. Закінчення навчального року зовсім скоро. На фінішній прямій ви докладете максимум зусиль, організованості і роботи, виконані вами, будуть такими ж якісними. Нехай вам нові знання приносять задоволення. "Через терни  до зірок!"
      На дев’ятий тиждень карантину пропоную таку структуру нашої роботи:
1.теми подані на тиждень (з числа тих предметів, які я у вас викладаю);
2.опрацювати їх у будь-який зручний для вас час протягом одного тижня;
3. відповіді надіслати до  п’ятниці( 22.05.2020 );
4.результати виконання завдань фіксуватимуться в окремих журналах, а з 25 травня 2020 р. оцінки будуть перенесені до класних журналів;
5.завдання знаходяться на блозі ліцею (https://economics8-11.blogspot.com/), а відповіді висилати  на електронну пошту: getman2010@i.ua
6.час для онлайн- зустрічей вівторок, середа  з 11 до 12 год 30 хв.  Увага!  Код доступу і пароль до онлайн-зустрічей попередній (детальніше дізнавайтесь у старости класу Пугачової Аліни).
                                                          З повагою Гетьман Людмила Іванівна.
9 клас
Економіка
Тема: Розв’язання задач. Урок узагальнення (дві години на тиждень).
           1.Циклічність економічного зростання (стор.266-268, усно).
           2.Теорія "довгих хвиль" М. Д. Кондратьєва((стор. 268-269, усно).
           3.Тестові завдання: Перевір себе(стор. 270, письмово).
           4. Розв’язання задач: Практичні завдання  (стор. 271, 1,2,3, письмово).
  Опрацювати питання:  підручник  повторити §26, стор.266-271 "Моя економіка"),  графічний аналіз в робочому зошиті, вивчити.

Історія України
Тема: Практичне заняття. Наш край на початку ХХ ст. (одна година на тиждень).
1.Скласти таблицю основних пам’яток архітектури і образотворчого мистецтва §35, вказати назву, авторів, стиль, письмово).
2.Дати відповідь на тести(стор. 298-301,, письмово).
3.Економічний розвиток нашого краю на початку ХХ ст.(за Інтернет-джерелами,  письмово).
Опрацювати  підручник  §35.

Подивитись в You Tube, Кам'янка, 01 хв. 08 сек.  і дайте відповідь на питання, ким найбільше пишаються в Кам’янці? (письмово). Експрес в ЄС. Як громада Кам’янки перетворює місцевий каньйон на туристичну «родзинку» 07хв.43сек., яка передбачена інфрастуктура туризму.


Всесвітня історія
Тема: Практичне заняття. Зародження масової культури. Література та мистецтво (наприкінці ХVІІІ на початку ХХ ст. ). (одна година на тиждень).
1.     Скласти таблицю основних досягнень: жанр, представники, твори, стиль (стор.235-246, усно).
2.     Розглянути ілюстрації та портрети до §28(усно).
3.     Зародження масової культури( відповідь на питання 1,5 , стор. 248,  письмово).
Опрацювати стор. 25-248, §28, підручник "Всесвітня історія"

Подивитись фільм: Перший фільм в історії - "Прибуття потягу в Ла-Сіота".  You Tube, 00 хв.53 сек.; Одна історія. Як брати Люм'єр винайшли кіно і створили перший фільм; 04 хв. 41 сек., записати декілька фактів, які вам сподобались.


        Географія
          Тема: Глобальні проблеми людства, причини їх виникнення. Урок узагальнення (дві години на тиждень).
1. Проблема війни і миру. Проблема тероризму(мал. 113. Запаси ядерної зброї в деяких країнах світу, стор.225, письмово ).
2.Екологічна проблема. Сировинна й енергетична проблеми. Демографічна й продовольча проблеми(стор. 230-232, усно).
3.Проблема подолання відсталості країн, що розвиваються(мал. 116. Модель сталого розвитку, стор.232, письмово).
4.Взаємозв’язок глобальних проблем. Роль світової громадськості та міжнародних організацій у їх розв’язуванні(стор. 233, усно).
      Опрацювати §47-48, стор. 222-234..

Подивитись фільм в You Tube Як громада Кам’янки перетворює місцевий каньйон на туристичну «родзинку» 07хв.43сек., яка передбачена інфрастуктура для розвитку регіонального туризму(письмово).


Правознавство
Тема:  Урок узагальнення (одна година на тиждень).
1. Дайте визначення поняттям.
А) Юрисконсульт_______________________________________________
Б) Адвокат_____________________________________________________
В) Правоохоронні органи_________________________________________
Г) Прокурор ___________________________________________________
Д) Нотаріус____________________________________________________
2. Заповніть порівняльну таблицю: діяльність прокурора та адвоката
Прокурор Адвокат
3. Запитання та завдання для обговорення:
А) Які основні причини неправомірної поведінки серед неповнолітніх? Як
можна цьому запобігти?
Б) Яка юридична професія вам найбільше подобається? Чому?
В) Складіть список порад, як потрібно себе поводити при зустрічі з праців-
никами поліції та інших правоохоронних органів.
Г) Які стадії судового процесу ви знаєте? Які їхні особливості?
Д) Запропонуйте ефективні способи співпраці поліції та громади міста з ме-
тою запобігання правопорушенням(відповіді на всі завдання письмові.).
Повторити стор. 4; Основна мета навчального курсу «Основи правознавства» .

Немає коментарів:

Дописати коментар