Дорогі ліцеїсти! Сьогодні ви отримаєте завдання на дев’ятий
тиждень карантину, передостанній тиждень цього навчального року. Цей тиждень
буде дуже відповідальним і, сподіваюсь, результативним. На цьому тижні нас чекають роботи в режимі реального часу через онлайн-
уроки: вівторок –історія України та всесвітня історія, середа – економіка. Закінчення навчального року зовсім скоро. На
фінішній прямій ви докладете максимум зусиль, організованості і роботи,
виконані вами, будуть такими ж якісними. Нехай вам нові знання приносять
задоволення. "Через терни до
зірок!"
На дев’ятий тиждень карантину пропоную таку
структуру нашої роботи:
1.теми подані на тиждень (з числа тих предметів, які
я у вас викладаю);
2.опрацювати їх у будь-який зручний для вас час
протягом одного тижня;
3. відповіді надіслати до п’ятниці( 22.05.2020
);
4.результати виконання завдань фіксуватимуться в
окремих журналах, а з 25 травня 2020 р. оцінки
будуть перенесені до класних журналів;
5.завдання знаходяться на блозі ліцею
(https://economics8-11.blogspot.com/), а відповіді висилати на електронну пошту: getman2010@i.ua
6.час
для онлайн- зустрічей вівторок, середа з
11 до 12 год 30 хв. Увага! Код доступу і пароль до онлайн-зустрічей
попередній (детальніше дізнавайтесь у старости класу Пугачової Аліни).
З повагою Гетьман Людмила Іванівна.
9 клас
Економіка
Тема: Розв’язання
задач. Урок
узагальнення (дві години на тиждень).
1.Циклічність
економічного зростання (стор.266-268, усно).
2.Теорія
"довгих хвиль" М. Д. Кондратьєва((стор. 268-269, усно).
3.Тестові завдання: Перевір себе(стор. 270,
письмово).
4. Розв’язання задач: Практичні завдання (стор. 271, 1,2,3, письмово).
Опрацювати питання: підручник повторити §26, стор.266-271 "Моя
економіка"), графічний аналіз в робочому зошиті, вивчити.
Історія України
Тема: Практичне
заняття. Наш край на початку ХХ ст. (одна година на тиждень).
1.Скласти таблицю
основних пам’яток архітектури і образотворчого мистецтва §35, вказати назву,
авторів, стиль, письмово).
2.Дати відповідь на
тести(стор. 298-301,, письмово).
3.Економічний розвиток
нашого краю на початку ХХ ст.(за Інтернет-джерелами, письмово).
Опрацювати підручник
§35.
Подивитись в You Tube, Кам'янка, 01 хв. 08 сек. і дайте відповідь на питання, ким найбільше пишаються в Кам’янці? (письмово). Експрес в ЄС. Як громада Кам’янки перетворює місцевий каньйон на туристичну «родзинку» 07хв.43сек., яка передбачена інфрастуктура туризму.
Всесвітня історія
Тема: Практичне
заняття. Зародження масової культури. Література та мистецтво (наприкінці ХVІІІ
на початку ХХ ст. ). (одна година на тиждень).
1. Скласти
таблицю основних досягнень: жанр, представники, твори, стиль (стор.235-246, усно).
2. Розглянути
ілюстрації та портрети до §28(усно).
3. Зародження
масової культури( відповідь на питання 1,5 , стор. 248, письмово).
Опрацювати
стор.
25-248, §28, підручник
"Всесвітня історія"
Подивитись фільм: Перший фільм в історії - "Прибуття потягу в Ла-Сіота". You Tube, 00 хв.53 сек.; Одна історія. Як брати Люм'єр винайшли кіно і створили перший фільм; 04 хв. 41 сек., записати декілька фактів, які вам сподобались.
Географія
Тема: Глобальні проблеми людства, причини їх виникнення.
Урок
узагальнення (дві години на тиждень).
1. Проблема війни і миру. Проблема тероризму(мал.
113. Запаси ядерної зброї в деяких країнах світу, стор.225, письмово ).
2.Екологічна проблема. Сировинна й енергетична
проблеми. Демографічна й продовольча проблеми(стор. 230-232, усно).
3.Проблема подолання відсталості країн, що
розвиваються(мал. 116. Модель сталого розвитку, стор.232, письмово).
4.Взаємозв’язок глобальних проблем. Роль світової
громадськості та міжнародних організацій у їх розв’язуванні(стор. 233, усно).
Опрацювати §47-48, стор. 222-234..
Подивитись фільм в You Tube Як громада Кам’янки перетворює місцевий каньйон на туристичну «родзинку» 07хв.43сек., яка передбачена інфрастуктура для розвитку регіонального туризму(письмово).
Правознавство
Тема: Урок узагальнення (одна
година на тиждень).
1.
Дайте визначення поняттям.
А) Юрисконсульт_______________________________________________
Б)
Адвокат_____________________________________________________
В) Правоохоронні
органи_________________________________________
Г) Прокурор
___________________________________________________
Д) Нотаріус____________________________________________________
2.
Заповніть порівняльну таблицю: діяльність прокурора та адвоката
Прокурор
Адвокат
3.
Запитання та завдання для обговорення:
А) Які основні причини
неправомірної поведінки серед неповнолітніх? Як
можна цьому запобігти?
Б) Яка юридична професія вам
найбільше подобається? Чому?
В) Складіть список порад, як
потрібно себе поводити при зустрічі з праців-
никами поліції та інших
правоохоронних органів.
Г) Які стадії судового процесу ви
знаєте? Які їхні особливості?
Д) Запропонуйте ефективні способи
співпраці поліції та громади міста з ме-
тою запобігання
правопорушенням(відповіді на всі завдання
письмові.).
Повторити
стор. 4; Основна
мета навчального курсу «Основи правознавства» .
Немає коментарів:
Дописати коментар