неділю, 17 травня 2020 р.

Завдання на дев'ятий тиждень карантину для 10 класу до 22.05.2020 р.


Дорогі ліцеїсти!  Сьогодні ви отримаєте завдання на дев’ятий тиждень карантину, передостанній тиждень цього навчального року. Цей тиждень буде дуже відповідальним і, сподіваюсь, результативним. На цьому тижні нас чекають  роботи в режимі реального часу через онлайн- уроки: четвер –історія України, всесвітня історія, громадянська освіта, п’ятниця – економіка, географія .Закінчення навчального року зовсім скоро. На фінішній прямій ви докладете максимум зусиль, організованості і роботи, виконані вами, будуть такими ж якісними. Нехай вам нові знання приносять задоволення. "Через терни  до зірок!"
      На дев’ятий тиждень карантину пропоную таку структуру нашої роботи:
1.теми подані на тиждень (з числа тих предметів, які я у вас викладаю);
2.опрацювати їх у будь-який зручний для вас час протягом одного тижня;
3. відповіді надіслати до  п’ятниці( 22.05.2020 );
4.результати виконання завдань фіксуватимуться в окремих журналах, а з 25 травня 2020 р. оцінки будуть перенесені до класних журналів;
5.завдання знаходяться на блозі ліцею (https://economics8-11.blogspot.com/), а відповіді висилати  на електронну пошту: getman2010@i.ua
6.час для онлайн- зустрічей четвер, п'ятниця  з 14 до 15 год 30 хв.  Увага!  Код доступу і пароль до онлайн-зустрічей попередній (детальніше дізнавайтесь у старости класу Щербатюк Анастасії).
                                                          З повагою Гетьман Людмила Іванівна.

10 клас
Економіка
Тема: Лабораторна робота. Оцінка еластичності попиту за ціною для конкретного товару (дві години на тиждень).
Мета: засвоїти поняття -  еластичність, цінова еластичність попиту,
точкова еластичність попиту, дугова еластичність попиту; навчитися визначати стратегію поведінки фірми за допомогою коефіцієнтів еластичності попиту(стор.172-173, підручник " Економіка", письмово).
Розв’язати  завдання по збірнику задач з економіки  Г.О.Горленка № №291,292, (письмово).

Історія України
Тема: Вигнання з України нацистських окупантів. Завершення Другої світової війни. Ціна перемоги (одна година на тиждень).
1.Хронологія основних подій завершального етапу війни(стор.237, письмово).
2.Основні військові операції по звільненню Правобережної і Південної України( скласти схему, стор. 241-242, письмово).
3.Депортація народів із Криму (стор. 242-244, усно).
4.Тегеранська і Ялтинська конференції щодо майбутнього України(стор.249, письмово).
5.Внесок українського народу в перемогу над нацизмом (стор.246-252, усно).
Опрацювати § 34-35, підручник "Історія України", стор.237-252.
Подивитись всі портрети і плакати  до  § 34-35, ознайомитись з їх змістом.

Всесвітня історія
Тема: Повсякденне життя та культура в міжвоєнний період. Освіта та наука. Література й мистецтво. Практичне заняття: «Друга світова в об’єктиві кінокамери» (одна година на тиждень).
          1. Найважливіші досягнення науки і техніки (стор. 244-246 усно).
         2.Література. Модернізм (стор.247-249, скласти схему напрямкам модернізм і його течій з іменами представників, письмово).
3.Нові напрямки в мистецтві(стор.250-255 усно; завдання 1,стор.255,письмово).
4. Практичне заняття: «Друга світова в об’єктиві кінокамери»
(назвати документальні фільми, які висвітлювали події Другої світової війни, письмово).
Опрацювати § 25-26, підручник "Всесвітня історія", стор.244-255.

Географія
Тема: Урок узагальнення. Повторення( дві години на тиждень).
1.За оновленими даними Інтернет-джерел поновити інформацію до поданої схеми: "Структура зовнішньої торгівлі товарами України та її спрямування"(письмово).
 
2. Проаналізувати інформацію на схемі та визначити основних торговельних партнерів України(письмово).
3. У чому полягають геополітичні інтереси України? Які чинники їх зумо-
вили?(письмово).

           Громадянська освіта

Тема: Тестовий контроль розділу 7.
Урок узагальнення: Україна, Європа, світ (дві години на тиждень).
1.     Чи вважаєте ви себе прибічником або противником глобалізаційних процесів? (висловити власну думку, письмово).
2.     Чи були ви а іншій країні і з якою метою? (висловити власну думку, письмово).
3.     Яким чином можна зблизити країни і народи?(усно).
4.     16 травня 2020 р.-День Європи в Україні. Що нового ви дізнались про цю подію(письмово)
5.     Тести (стор.187, письмово).
Опрацювавши тему ви навчитеся  визнавати важливість європейського вектору розвитку України, усвідомлювати взаємозалежність  життя місцевої громади, України, Європи та світу, усвідомлювати роль та значення міжнародних організацій для регіону і світу та України.

Немає коментарів:

Дописати коментар