неділю, 24 травня 2020 р.

Завдання на 10 тиждень карантину для 9 класу


Дорогі ліцеїсти!  Сьогодні ви отримаєте завдання на десятий тиждень карантину, останній тиждень цього навчального року. Цей тиждень – тиждень повторення та підведення підсумків за семестр і навчальний рік.
      На десятий тиждень карантину пропоную таку структуру нашої роботи:
1.теми подані на тиждень (з числа тих предметів, які я у вас викладаю) відповідно до програми;
2.повторювати їх у будь-який зручний для вас час протягом  тижня;
3.повторення завершити до п’ятниці( 29.05.2020 );
4. З 25 по 27 травня 2020 р. оцінки будуть перенесені до класних журналів і виставлені семестрові, в 28 травня- річні оцінки
5.завдання знаходяться на блозі ліцею (https://economics8-11.blogspot.com/), а свої запитання, якщо виникнуть,  посилайте  на електронну пошту: getman2010@i.ua

                                                          З повагою Гетьман Людмила Іванівна.

9 клас
Економіка
Тема: Повторення. Підсумковий урок. (дві години на тиждень).
           1. Історія виникнення і розвитку економічної науки. Меркантелісти, фізіократи(повторити, усно).
           2. Розвиток економічної теорії в Україні(повторити, усно).
           3 Ринок і його функціонування. Головні інструменти ринкової інфраструктури  (повторити, усно).
          4.Види конкуренції,  їх характеристика(повторити, усно)
  Повторити  питання:  підручник  повторити §16,17, 18 "Моя економіка", розв’язати задачі 214-216 по збірнику  задач.

Історія України
Тема:  Урок узагальнення (одна година на тиждень).
1.Етнос, нація, національне відродження, національна самосвідомість( повторення понять,стор.3, усно).
2.Три етапи процесу національного відродження в Україні(повторити: хронологія, характеристика, стор.3, усно).
3.Становлення індустріального суспільства(стор.4, усно).
4.Українські землі в складі Російської та Австрійської імперій :адміністративно-територіальний устрій, національне та соціальне становище(стор5-85,повторити, усно).
5.Розвиток культури(стор. 298-301.)

Всесвітня історія
Тема: Урок узагальнення знань(одна година на тиждень).
1.     Складіть перелік найважливіших подій міжнародних відносин останньої третини ХІХ –початку ХХ ст..
2.     За історичною картою покажіть колоніальний поділ світуна початку ХХ ст..
3.     Визначте основні причини загострення міжнародних відносин на початку ХХ ст.
4.     Проаналізуйте основні технічні винаходи та наукові відкриття ХІХ- початку ХХ ст.
5.     За допомогою додаткових джерел інформації підготуйте розповідь про життя і творчість одного з діячів світової культури ХІХ – поч. ХХ ст.
Опрацювати стор. 250-251, підручник "Всесвітня історія".

Географія
          Тема: Урок узагальнення. Підсумковий урок. Сталий розвиток – стратегія людства на ХХІ століття. (дві години на тиждень).
1. Об’єкт і предмет дослідження географії( стор. 4-5, повторити).
2.Національна економіка та світове господарство(стор. 9-55, повторити, усно).
3.Секторальна модель економіки( повторити за інформацією в зошиті).
4.Первинний сектор господарства: сільське господарство, лісове господарство, видобувна промисловість(стор. 56-97, усно).
5. Вторинний і третинний сектор господарства(стор. 98-221 , повторити, усно) .
6.Глобальні проблеми людства. Сталий розвиток- стратегія людства на ХХІ ст..   (стор.222-234, повторити).

Правознавство
Тема:  Підсумковий урок. (одна година на тиждень).
1. Дайте визначення поняттям.
А) Влада_______________________________________________
Б) Держава_____________________________________________________
В) Право_________________________________________
2. Визначити (із запропонованих), яка  основна мета навчального курсу «Основи правознавства» .
— ознайомлення з основами теорії держави та права і формування уявлення про державно-правові реалії сучасної України;
— поглиблення знань про виникнення, типи та форми держави, сучасну українську державу та її органи;
— поглиблення знань про соціальні норми, формування системного уявлення про правові норми, галузі права, правовідносини, правопорядок, правопорушення та юридичну відповідальність;
— формування системного уявлення про способи підтримання правопорядку, способи захисту прав і свобод;
— виховання особистої переконаності в необхідності дотримання правових норм;
— набуття вмінь аналізувати суспільно-політичні події, користуватися правовими актами, юридичною літературою;
— формування навичок діяти згідно з нормами права у конкретних життєвих ситуаціях;
— формування вміння використовувати набуті знання у практичному житті тощо.
3.Прокоментувати вислів "На паралельних дорогах прав та обов’язків".
Повторити стор.3-12 підручника  О. Д. Наровлянського "Основи правознавства"

Немає коментарів:

Дописати коментар