понеділок, 4 травня 2020 р.

Завдання на сьомий тиждень карантину для 9 класу до 08.05.2020 р.


Дорогі ліцеїсти!  Сьогодні ви отримаєте завдання на сьомий тиждень карантину. На цьому тижні нас чекають самостійні роботи в режимі реального часу через онлайн- уроки: вівторок –історія України, всесвітня історія, правознавство; середа – економіка, географія.  Сподіваюсь, що роботи, виконані цього тижня , будуть такими ж якісними. Нехай вам нові знання приносять задоволення. "Через терни  до зірок!"
      На сьомий тиждень карантину пропоную таку структуру нашої роботи:
1.теми подані на тиждень (з числа тих предметів, які я у вас викладаю);
2.опрацювати їх у будь-який зручний для вас час протягом одного тижня;
3. відповіді надіслати до  п’ятниці( 08.05.2020 );
4.результати виконання завдань фіксуватимуться в окремих журналах, а по закінченню карантину будуть перенесені до класних журналів;
5.завдання знаходяться на блозі ліцею (https://economics8-11.blogspot.com/), а відповіді висилати  на електронну пошту: getman2010@i.ua
6.час для онлайн- зустрічей вівторок, середа  з 11 до 12 год 30 хв.  Увага!  Код доступу до онлайн-зустрічей попередній (детальніше дізнавайтесь у старости класу Пугачової Аліни).
                                                          З повагою Гетьман Людмила Іванівна

9 клас
Економіка
Тема: Природна монополія. Антимонопольне законодавство і захист конкуренції.  (дві години на тиждень).
           1. Ознаки природної монополій.
           2.Модель природної монополії(графічна модель)
           3.Економічні необхідність та доцільність природної монополії .
           4. Антимонопольне законодавство і захист конкуренції. 
Опрацювати питання:  підручник  повторити§20, стор.193-197 "Моя економіка"), усно, графічний аналіз в робочому зошиті, вивчити.
Питання для обговорення, стор.198  ( 1 питання, письмово.)
         Розв’язати  завдання по збірнику задач з економіки Г. О. Горленка  №326, 327.



Історія України
Тема: Культура України ХІХ- початку ХХ ст. Вплив процесів модернізації на суспільне і повсякденне життя(одна година на тиждень).
1.Розвиток освіти і науки(стор.272-275, заповнити таблицю, стор.275, письмово).
2.Вплив процесів модернізації на повсякденне життя населення(стор. 276-278, усно)
3.Прояви емансипації і фемінізму в Україні(стор.278-279; діяльність Софії Русової, письмово).
Опрацювати  підручник  §33, завдання 1, 2, 3, 5 стор. 280 – письмово.
Подивитись в You Tube,  Ігор Сікорський : Пишемо історію.12 хв. 07 сек.  і дайте відповідь на питання, що на вас  справило найбільше враження в житті винахідника і чому він надавав перевагу не літакам, а геліокоптерам? (письмово).

Всесвітня історія
Тема: Міжнародні відносини наприкінці ХІХ початку ХХ ст. (одна година на тиждень).
1.     Співвідношення сил у Європі в 70 р. ХІХ ст. (стор.219-220, усно).
2.     Утворення військово-політичних блоків(стор.220-222, аналіз документів, усно)
3.     Міжнародні кризи та конфлікти наприкінці ХІХ початку ХХ ст. (стор. 222-223, усно).
4.     Гонка озброєнь.(стор.224-225,письмово)
Опрацювати стор. 219-225, §26, підручник "Всесвітня історія"

Подивитись фільм: Пулемет Максим - первое оружие массового уничтожения You Tube, 10 хв.41 сек.; які були наслідки застосування кулемету в ході воєнних дій першої світової війни?



                      Географія
          Тема:  Наукова діяльність. Освіта. Охорона здоров’я(дві години на тиждень).
1.Роль науки й освіти в суспільстві. Особливості наукової й освітньої діяльності як видів економічної діяльності.
2. Форми просторової організації наукових досліджень та освіти: технополіси, технопарки(поясніть призначення технополісів-письмово).
3.Найвідоміші наукові центри у світі та Україні.
4.Охорона здоров’я. Найвідоміші центри охорони здоров’я в Україні та світі.
      Опрацювати §44, стор.206-210.
Подивитись фільм в You Tube Національна академія наук України: 100 років служіння народу і державі 26 хв. 45 сек., які завдання вирішує українська Академія наук, хто очолював цю наукову установу, чим знаменитий Харківський науковий центр(письмово).
Правознавство
Тема: Практичне заняття. Правовий статус правника(одна година на тиждень).
1.     Суддя.(Опрацюйте ст. 69 Закону України про «Про судоустрій і статус суддів» та визначте основні вимоги до кандидата на посаду судді, письмово).
2.     Прокурор, слідчий. (Опрацюйте ст. 46 Закону України «Про Прокуратуру» та визначте, які вимоги передбачено законодавством для того, щоб отримати посаду прокурора чи слідчого, письмово)
3.     Адвокат.(Опрацюйте ст. 6 закону України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність» і визначте, хто може бути адвокатом. Які вимоги для цього необхідно виконати? Усно)
4.     Яку роль відіграють юристи в сучасній Україні? Яка юридична професія вам подобається найбільше? Чому? Письмово.
                   Опрацювати § 24, стор.173-174, робота з документами.


Немає коментарів:

Дописати коментар