Дорогі ліцеїсти! Сьогодні ви отримаєте завдання на сьомий
тиждень карантину. На цьому тижні нас чекають самостійні роботи в режимі
реального часу через онлайн- уроки: четвер –історія України, всесвітня
історія; п'ятниця – економіка, географія. Сподіваюсь, що роботи, виконані цього тижня ,
будуть такими ж якісними. Нехай вам нові знання приносять задоволення.
"Через терни до зірок!"
На сьомий тиждень карантину пропоную таку
структуру нашої роботи:
1.теми подані на тиждень (з числа тих предметів, які
я у вас викладаю);
2.опрацювати їх у будь-який зручний для вас час
протягом одного тижня;
3. відповіді надіслати до п’ятниці( 08.05.2020 );
4.результати виконання завдань фіксуватимуться в
окремих журналах, а по закінченню карантину будуть перенесені до класних
журналів;
5.завдання знаходяться на блозі ліцею (https://economics8-11.blogspot.com/),
а відповіді висилати на електронну пошту: getman2010@i.ua
6.час
для онлайн- зустрічей четвер, п'ятниця з
11 до 12 год 30 хв. Увага! Код доступу до онлайн-зустрічей попередній (детальніше
дізнавайтесь у старости класу Христенко Вікторії).
Економіка
Тема:
Практичне
заняття: Бізнес-планування (дві години година на тиждень).
1.Визначення мети бізнес-плану).
2. Бізнес-ідея,
резюме, опис товару чи послуги.
3.Маркетингова
політика.
4. Відомості про
конкурентів
5. Ризики та
страхування бізнес-проекту.
6.Організаційний план.
7. Фінансовий план
проекту
Опрацювати:
ст.68-69, §18 підручник " Економіка".
Скласти
власний бізнес-план для реалізації власної бізнес-ідеї (письмово).
Історія України
Тема:
Суспільно-політичне і соціально-економічне становище України в умовах
"гібридної війни". Релігійне життя(дві години на тиждень).
1.Становище
України після п’яти років
"гібридної війни"(стор. 234-235, намалювати
карту, стор. 236, письмово).
2.Угода про асоціацію
між Україною та ЄС. Безвізовий режим(стор.235-237, усно).
3.Релігійне
життя(стор.237-239, усно).
4.Українське
православ’я на шляху до автокефалії(стор.239-240, усно).
Опрацювати:
234-241, §28 підручник "Історія
України";
скласти
хронологію основних подій використавши лінії часу (стор.234)
та текст параграфа(письмово);
виконати
завдання 1, 2, 3, 4 (стор. 241) письмово.
Подивитись навчальний
фільм: You Tube, 02 хв.42 сек. Безвізовий режим з ЄС: українці зможуть їздити
до Європи за "скрінінговим" механізмом і визначити, що означає
"скрінінговим" механізм.
Всесвітня історія
Тема: Міжнародні відносини
на межі ХХ-ХХІ ст.(одна година на тиждень).
1.Рецидиви
"холодної війни" наприкінці ХХ ст.
2.Від біполярного до
багатополюсного світу.
3.Проблема
міжнародного тероризму.
Опрацювати
підручник "Всесвітня історія"§20 стор.187-196; виконати завдання 1,2,3 на стор.196 підручника(письмово).
Подивитись
навчальний фільм "Криваве 11 вересня. У США
згадують жертв найбільшої терористичної атаки в історії людства ".
You Tube, 02 хв. 54 сек. і дати відповіді на питання (письмово): Хто був президентом США, хто
очолив терористичний акт та які мотиви та наслідки терористичного акту.
Географія
Тема:
Економіка
України в міжнародному поділі праці. Конкурентні переваги України на світових
ринках сировини та матеріалів(одна година на тиждень).
1.Сучасні
риси національної економіки України.
2.Конкурентні
переваги України на світових ринках сільськогосподарської продукції.
3.Конкурентні переваги на світових ринках рудної сировини та ринках
металів.
Виконати завдання 3,4, стор.160 (письмово).
Опрацювати
§30
(стор.156 -160).
Подивитись відеоролик в You Tube,
Сучасні риси національної економіки України. Конкурентні переваги України на
світових ринках, 12 хв.16 сек. і дати відповідь на питання: марганцеві та
титанові руди, їх місце в структурі конкурентних переваг України на світових
ринках.
Готуємось до ЗНО
Для тих ліцеїстів, які
обрали історію та географію для ЗНО:
1.Історія: тести ЗНО минулих років, 2008 р.(всі сесії).
2.Георафія: тести ЗНО минулих років, 2011 р.(всі сесії).
Увага! Після проходження тестів відкриєте результат,
сфотографуєте на смартфон і перекинете фото на електронну пошту getman2010@i.ua
Немає коментарів:
Дописати коментар